Ik heb deze database gedownload. Ik heb hem in .sql en .csv formaat, maar als je hem via PhpMyAdmin importeert lukt het niet. Dan krijg je een witte pagina of hij geeft een error dat hij niet alles kon lezen.
Deze error geeft hij ook als je de .csv in excel opent. Dit heb ik met elke iptocountry wie ik van internet download.
Fatal error: Allowed memory size of 25165824 bytes exhausted (tried to allocate 6083829 bytes) in /usr/share/phpmyadmin/libraries/read_dump.lib.php on line 91
lijkt me duidelijk, je zit over je datalimiet heen, heb je een datalimiet bij je webhost?
Dat is dus niet waar, het betekent dat de maximale grote van het .sql bestand te groot is. De tip was al gegeven om losse stukjes te kopieren en in het veld te plakken, ik zou gewoon het bestand in 2en delen door het eerst te openen in je editor (notepad kan het ook niet openen gok ik). En dan die 2 bestanden apart uit te voeren.
Edit
Aan de error te zien moet je het bestand in 5-en knippen trouwens :s Maximale querygrote mag +/- 6mB zijn, jouw bestand is 25mB :)
Heeft niks met datalimiet te maken... heeft simpelweg te maken met het feit dat jij een groot bestand wilt importeren, wat verwerkt moet worden maar waar geen geheugen voor vrij is. Vaak zit daar een limiet per PHP script aan vast.