..
Ik heb em nu ook getest zonder die foute login en hij doet het bij mij gewoon. Dus ik denk toch dat het ergens aan je instellingen ligt.
Je moet eens leren geduld te hebben ...
roy,mitch en bas tnx maar ik ben er nog niet uit srry.
en de error krijg je bij mijn site als je goed ben ingelogd en fout bent ingelogd en als je er gewoon opklikt.

maar dit wil alleen dit wil niet lukken de php code is bij mij niet zowieso al te merken anders post ik het niet.
en dit bedoel ik wat ik egt wil kijk je moet op de site login en paswoord opgeven dan als login klikt moet hij naaar een nieuw pagina zeg maar _blank dan gaat hij controleren of het klopt zo niet krijg je dat fout berichte van je hebt verkeerde gebruikes naaam opgegeven.
en anders is hij ingelogd en kan hij verder.

ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
roy stom vraagje mag ik dan je php.ini hebben want dan zal er bij mij iets niet in kloppen denk ik.
egt ik he geprobeerd tabel ook veranderen werkt ook niet heb ik weer terug gezet php.ini heb ik verander terug gezet maar ik denk dat er iets is met die php.ini wie kan mij dat bestand geven waar hij method post en get aanzet allowed dus.:(
t kan aan mij liggen maar moet index 3.htm niet index 3.PHP zijn? ik zou als ik jou was overigens ook die spatie wegwerken want dat kan alleen paar problemen veroorzaken.
Dat van die spatie heb ik al gezegt ...
Euhm ja...
Ieder zijn manier om zijn aantal posts omhoog te duwen?

En het is misschien een tip, als je er écht zo weinig van kent, is het aan te raden dat je een kameraad zoekt, die het bij je thuis komt uitleggen...

Reageren