PHPerik is happy. PHPerik is 2e geworden in een toernooi met 1800 deelnemers in een pokertoernooi dat meer dan 5 uur duurde. De beste 9 gingen door naar ronde 2. In ronde 2 spelen 600 mensen om naar ronde 3 te gaan: de ronde voor de 200,000$. Dus hopelijk kom ik zaterdag in de top 20 van de 600!

Ik heb wat anderen verslaafd gemaakt dus ik vraag me af wie het nu allemaal spelen?

In het kader van PHPhulp, het fotoalbum van Arjan werkt goed: http://poker.exploring.nl/

HAPPPPPPY
goed man :) op phpuitje gaan we dus niet pokeren ^_^

ik heb zelf een qualifier voor eswc toernooi met warcraft3, goede kansen. tickets winnen voor hoofdtoernooi in korea, pricepurse 2milioen \\o
Cool!

Ik ga in de toekomst meer pokeren. Heb er denk ik wel feeling voor. Dit toernooi duurde meer dan 5 uur en ik heb de hele tijd in de top gestaan en daar ben ik best trots op :)

Maarre, wes, wanneer is die qualifier?
13 mei! ik ben dr grootste underdog omdat ik met een andere naam meedoe als waar mensen daar me op kennen, word nog leuk ^_^
Haha, keep us informed :D
Ik moet komende zaterdag weer. Zaterdagnacht om, ik geloof, 4 uur.
Ben je net aan het winnen... valt je internet verbinding weg :+
Oh da's erg!!!
gelukkig is mijn qualificationtourney offline in scheveningen :)
Have fun imo.. Zeker met Wc3 is flink geld mee te verdienen. Kijk maar naar Clanbase...
Pokeren is cool :).

Betaal je er zelf ook voor php eric ?
1. PHPerik niet php eric
2. Dit was een freeroll toernooi met 1800 mensen
3. Ik speel ook voor geld, ga volgende week cash op déze account zetten (heb naam veranderd)

:)

Reageren