Ik had daarjuist een kleien discutie over:
Wat vind jij het beste een Nitendo DS of een PSP?

Mijn mening gaat alvast uit naar de PSP!
Even offtopic, welke mensen gaan de persconferentie van Nintendo/M$ volgen? of hebben sony gevolgt? (alles aan de ps3 is gestolen, vooral als je het nieuwste nieuws weet)
hoe werkt het programmeren voor de psp dan>?
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

Miyamoto ging gewoon componeren bij de persconferentie :| weetje hoe fucking vet dat was!
Echt gast, hoe durf je überhaupt NITENDO te schrijven!

YOU STUPID SON OF A BITCH!

*het is NINTENDO

Achter de pc:
Zwaar Ninty fan, ehmm zwaar verslaaft aan gamen & webdisign ^^

In het normale dagelijks leven:
Gewoon, niet de "bikkel" en ook zeker niet de "nerd" :P. Ik ben een gewoone jongen (A), op mijn gekke kuuren na dan
-_-

Jah moet toch iets neer zetten he?
Verder doe ik het VMBO en daarvoor zal ik zeker slagen (duhh wat wil je, het is zo simpel -_-).

Volgend jaar ga ik doen:
MBO, Multimedia. Deze opleiding ga ik volgen in Arnhem (Rijnijssel college)

Meer krijg je niet te weten, ik heb ook een prive leven ^^

Hoe durf jij webdisign te typen.

ps. Kuuren is ook geen normaal Nederlands woord.
Ga nou niet flamen drol! Kuuren is brabants en zal ook zo blijven :P het is een profiel geen boek!

*sorry kwam er nu pas achter, heb vanmiddag snel dat profiel zitten bijwerken :P
Dat jatten is niets nieuws, dat doet ieder bedrijf, sterker nog, iedere mens. Het zit hem ook niet in het aparaat, maar in de marketing-strategie hoe goed het wordt verkocht. (ok, en soms telt het aparaat ook mee)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik van de Wii meer fun verwacht dan van de 360 of de PS3. Gewoon omdat de spelletjes veel meer een humor/plezierfactor hebben. Het is niet iedereen neerknallen of zo snel mogelijk over de finish komen, maar het is met de meest maffe auto uberhaupt over de finish komen, terwijl je je tegenstanders in elkaar, tja, lacht. De nintendo is echt spelcomputer, en dat moeten ze zo blijven doen.

En toch zou ik voor de PSP gaan als ik moest kiezen uit de huidige PSP of DS ;)
waarom vinden mensen de ps2 eigenlijk beter dan de xbox?

xbox is veel mooier 3d beeld betere graphix!

enz voor zover ik weet geen nadelen!

ps2? ehmmm * beeld slechte graphix slechte games!

enz

zelf heb ik liever de psp dan de ds waarom? heb je die grote vierkante plaatjes weleens gezien op de ds? niet normaal zeg!

na ja

GR. mebus!
We hebben het hier over de PS3 :)

Het is:
PS2 Vs. Xbox Vs. Gamecube
PS3 Vs. Xbox 360 Vs. Wii
PSP Vs. DS
PSP en PS3 ruulen!! (PS3 zal G5's aan boord hebben)
Jelmer schreef op 09.05.2006 20:56

Het is:
PS2 Vs. Xbox Vs. Gamecube
PS3 Vs. Xbox 360 Vs. Wii
PSP Vs. DS

PS2 vs. Xbox vx. gamecube
PS3 vs. Xbox 360 (Wii heb ik nog niks over gezien, dus kan er niet over oordelen)
PSP vs. DS

mijn keuzes in bold :P :)

Reageren