Hoi allemaal,

Ik heb een query met een dubbele WHERE, ik wil dat alleen de gegevens opgehaald worden van die user en daarna alleen met het type 1.

Nou werkt het als ik alleen neerzet username = '" . $username . "' of type ='1'".. Maar ik krijg niet het juiste resultaat als ik ze samen gebruik. Is de '&&' misschien niet juist?

<?php
$query = mysql_query("SELECT * FROM workshops WHERE username = '" . $username . "' && type ='1'");
?>
Frank schreef op 09.05.2006 19:39
@Jordy: Geen idee waar je dit vandaan hebt, maar van dit databasemodel klopt maar weinig. Lees eens iets over normalisatie, dan zul je dit zelf ook constateren.
Oh Frank, mijn held!! ;)

Eindelijk eens iemand die iets snapt van normalisatie.

Elwin
Frank schreef op 09.05.2006 19:39
@Jordy: Geen idee waar je dit vandaan hebt, maar van dit databasemodel klopt maar weinig. Lees eens iets over normalisatie, dan zul je dit zelf ook constateren.

Ik weet niet wat jij allemaal loopt te lullen maar lees eerst eens van wie dit probleem is. het is niet mijn database tabel dus lul niet zo tegen mij. zelf had ik niet op deze manier gedaan.
Ik heb alleen geprobeert deze Phphulp.nl'er zijn probleem te vinden en die op te lossen.

lees eerst eens alle replies voor je, je in het topic gaat mengen
Rustig an! Trek je dat niet zo aan... dan is het voor Jeroen zelf, doe wat met de tip want jij gaf um niet. PHPse allemaal.

Reageren