Na 3 maanden stage op CUraçao, ben ik nu weer ten volle beschikbaar voor PHP-hulp (naast school dan, maar dat is niet zoveel).
Ik las al dat de bijeenkomst leuk is geweest, jammer dat ik er niet bij kon zijn (wegens dezelfde stage) maar er komt vast nog weer een kans.
Ik zal m'n vorige avatar weer terugzetten :) Dan gaat het waarschijnlijk beter Jelmer ;) Ik was druk bezig met het helpen van Elsie met haar startpagina, als je je dat nog kan herinneren
Robert... waar ken ik die van? Maargoed, er is in die 3 maanden van jou afwezigheid veel gebeurd! Ik verwacht jou aanwezigheid bij de volgende meeting om het eea in te halen!
Kijk, dat werkt weer helemaal mooi, ik wordt weer herkend.. Blij weer terug te zijn.. 3 maanden met alleen internet in een internetcafé is niet goed voor mij... heel erg afkickverschijnselen gehad :P
Maar nu moet ik weer wennen aan snel en fatsoenlijk internet.. maar das niet zo'n probleem denk 'k.
Jij moet inderdaad erg afkicken dan Arjan, ik vond dit al zwaar trouwens..
Maargoed, voor Leo, ik doe Bedrijfskundige Informatica, de opdracht was een heel automatiseringsproject (een overstap van een dos, naar een compleet anders windows systeem) en die kant wil ik later ws ook op. Of ik ga alsnog piloot worden, daar ben ik al mee bezig geweest.