De oude site was verre van goed (frames oa.) en ik wilde hem optimaliseren voor zoekmachines. Hij is nog niet af maar zorgt css ervoor dat de main content het eerste in de source staat, iedere categorie zijn eigen <title> tag heeft. Dat komt ook nog voor ieder product maar mod_rewrite krijg ik niet aan de gang op deze server.
De site is niet altijd even snel maar dit komt vooral omdat de plaatjes van een externe host worden gehaald.
Verder zou alles reeds moeten werken zoals het moet. De layout is wat kaal aangezien ik nogal van simpel en overzichtelijk hou. Enige wat er buiten mod_rewrite nog, volgens planning, verandert wordt is een sitemap die nog gemaakt moet worden.
Een grote grote verandering tov je vorige. Eerste opzicht: Ziet er goed uit, en lekker simpel.
Opmerking:
* volgende en vorige link. Bij vorige komt geen streep er onder.
*Je biedt dingen aan die via een andere site gaan? Zorg dan dat je wat afspreek, wanneer jou site wordt bezocht.
Bedankt, klopt inderdaad! Verkeerde class aangeroepen.
Ik bied inderdaad producten van anderen aan, werkt via een affiliate programma zodat er een cookie wordt geplaatst als mensen via mijn site iets kopen bij de andere site. Die cookie blijft 30 dagen actief (volgens mij) en mocht iemand wat kopen krijg ik daar een commissie voor.
Ik zie alleen nu zelf ook een probleem, al is dat een wat groot woord. De balk onder (oranje gradient balk) is er enkel op de hoofdpagina. Op de andere verdwijnt hij, waarschijnlijk een fout in de css code.
Argh het menu (heb site van beta naar hoofddir verplaatst aangezien hij voor 95% af is) werkt niet meer goed. Na het openen v/d site staat het menu er als een standaard lijst, de css effecten zijn dan niet te zien. Pas als er op is geklikt.
En als iemand JS uit heeft staan krijg je een mooie witte pagina, ik ga er van uit dat je dus met javascript redirect ofzo?
Doe dat dan met <meta http-equiv="refresh" of met PHP header();
Ookal zullen de meeste zich weinig aantrekken van mensen die javascript uit hebben staan :)
Hij mag van mij iets meer vlakverdeling hebben, achter het menu een ander kleurtje ofzo, en met mod rewrite ik gebruik altijd gewoon een leeg frame waar je het spul inlaad...