Hey,

Ik heb een vraagje over een include scriptje.

Ik heb het volgende script

$toegestaan=array("menu","nieuws", "home");
if (isset($_GET['l'])){
$l=strtolower($_GET['l']);
}
if (in_array($l, $toegestaan)){
include("layout/".$l.".php");
}
else{
include("layout/nieuwsl.php");
}

Nu wil ik echter dat als bijvoorbeeld l=nieuws er meerdere pagina geinclude ik zat dan te denken dat hij de volgende pagina's dan include nieuws, nieuws1, nieuws2 enz....

Alvast bedankt!!
het wordt wel een ingewikkeld geheel ik bezit nu niet genoeg kennis om dit even in elkaar te zetten het project wordt zo wel erg groot en de site MOET eind mei online anders heb ik een claim aan me broek...
zeg dan eens hoeveel pagina's je precies hebt, en heb je een screen van de pagina?
het gaat om 40 paginas misschien 1 meer of minder die klant komt met steeds meer pagina's maarja er staat al een opzet online ik stuur je de url via een prive bericht zodat mijn domein niet op dit forum komt dit is me al eens overkomen en dit zorgde ervoor dat als je op mijn naam zocht in google er een forum boven kwam!
Heb ik ook, ik vind mijn eigen domein niet via google, maar wel als 4e rank bij http://www.phphulp.nl/forum/ dat topic van mij waar mijn link naar mijn site in staat :P

Best grappig ^^ (ik heb nog niets aan search enignes gedaan)
Klopt het dat bij sommige pagina's het laatste nieuws niet word weergeven? en dat elke pagina hetzelfde blijft :/

Iig dat welkom kan je makkelijk uit de database halen, alleen ik kan er geen script voor vinden en zelf kan ik het niet 123 typen, dus je zal toch moeten wachten of anderen iets beters weten :(
zoeken op je e-mail adres levert soms ook enge dingen op
ja naja bij mij gelukkig niet ;-) maar back to topic... heb je me bericht gehad?
2x zelfs ;) leeft vorige post
Leo schreef op 15.05.2006 14:44
Klopt het dat bij sommige pagina's het laatste nieuws niet word weergeven? en dat elke pagina hetzelfde blijft :/

Iig dat welkom kan je makkelijk uit de database halen, alleen ik kan er geen script voor vinden en zelf kan ik het niet 123 typen, dus je zal toch moeten wachten of anderen iets beters weten :(

De opzet klopt uiteraard nog niet. Bij 4 pagina's komt het laatste nieuws ernaast bij de rest word er op die plek een bij het onderdeel passend menu zichtbaar. Ik zou trouwens natuurlijk een nieuwsscript om kunnen bouwen. Dit gaat denk ik wel veel tijd kosten. De content is inderdaad wel makkelijk uit de database te laden hier komen trouwens nog wel afbeeldingen in.
afbeeldingen kunnen ook makkelijk, gewoon een klein ubb stukje erbij gooien voor de img tags ;)

(ben zelf ook druk bezig om images goed te krijgen doormiddel van ubb)

Reageren