Hoi,

Ik ben een RPG-game aan het maken, ( www.arjaninkenia.nl Meld je gerust aan! ), maar dan wil ik dat je gangsters kan kopen, dat weet ik wel hoe ik dat doe maar, die moeten dan per gangster € 11 euro per uur opleveren.

Ik wil/kan geen Cronjob maken, dus dat hoef je dus ook niet te posten!

Ik hoop dat iemand iets weet!

Groetjes,

Spam is niet nodig en totaal niet relevant, mvg, Arjan
petervw
Een oplossing als er gewoon altijd wel iemand online is:

Datum in een database zetten, en bij iedere bepaalde pagina (bijv. menu) checken of er alweer een uur vorbij is.
Wat je doet, zet in je database waneer iemand voor het laatst een 'update' gehad heeft (tijd).

De volgende keer dat iemand een pagina ververst kijk je of het alweer 1 of meerdere uren verder is. Als dat het geval is verhoog je zijn bedrag (per gangster) en zet je de tijd van de laatste update op NOW();
maar als je dat doet, dan berekent hij één uur. Hij moet ook nog het 'verschil' berekenen
peter schreef op 16.05.2006 16:43
maar als je dat doet, dan berekent hij één uur. Hij moet ook nog het 'verschil' berekenen

Het verscil tussen wat...?
peter schreef op 16.05.2006 16:43

Het verscil tussen wat...?
Ik denk dat ik hem begrijp, namelijk:

Je krijgt per uur 11 eurie, maar per zoveel minuten krijg je dus 1... dan moet je precies uitrekenen hoeveel munuten dat scheeld!

Of bedoel je dat niet?
[off]
Waarom heb je die link veranderd arjan? Slaat toch nergens op?
[/off]
Omdat ik het wel een beetje gehad heb met al die 'check mijn game' -linkjes die totaal niet relevant zijn voor de vraag.

Als je er problemen me hebt kan je klagen in 'admin / mods hulp' of spreek mij gewoon persoonlijk aan.

Reageren