Ik plaats even een bericht omdat mijn moeder volgende week gaat trouwen, en ik nog geen cadeau heb. Ik vroeg me af of jullie misschien nog wat leuke ideeen hadden? Ze houden allebei erg van wandelen (Pieterpad) en lezen..:)
Hoe zo flauw... Wat ik zou doen is een hele mooie lange wandeling met haar toekomstige man uitstippelen, zorg dat ze iets van opdrachten moeten doen. Loop met ze mee en zorg dat ze je niet zien, om fotos te maken, altijd leuk. Zorg dat ze aangeschoten zijn als ze thuis komen...In de tijd dat ze weg zijn maak je ook het huis helemaal mooi, rozen blaadjes en zo... leidt naar hun kamer en zorg dan dat je weg bent
Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar met wat familie een weekendje Ardennen geven misschien? Ook al is dat voor een huwelijk en vlak voor een huwlijksreis (neem ik aan?), misschien een beetje onlogisch.
Of een leuke boekenkast of zoiets.
Hartelijk gefeliciteerd alvast in ieder geval, en een hele fijne dag!
haha.. Sanne woont in Leeuwarden, moeder in Arnhem.. dus dat gaat moeilijk..
Is wel een erg leuk idee om een wandeling uit te stippelen in een bosrijk gebied en misschien daarna een hotelbon te doneren.. Wat leuk is, is om het bijvoorbeeld in een hele andere omgeving te doen dan waar ze vandaan komen.. Veluwe is veel bos en in Friesland is ook wel aardig wat bos te vinden.. Of misschien wel een leuke wandelroute ergens buiten Nederland?