heeft iemand deze liggen en kan deze persoon die efe uploeaden @ www.rapidshare.de ?
zijn site is blijkbaar down, en ik zou t graag willen gebruiken :)
bij voorbaat dank :)
Het schijnt :)

Ik zal morgen ook even een mirror toevoegen.. Dus hoop dat je nog wat geduld hebt :)
I-cey.net ligt down. Ik zou zeggen wacht even todat Arjan het heeft opgelost. Server problemen lijkt het.
mja ik kan nog wel efe w8en :P
tnx lads :)
Mijn domeinnaam is verlopen, blijkbaar vergeten te verlengen. Arjaninkenia.nl dus met mijn server is niks mis :).

Ik heb vanacht 50+ kilometer van Antwerpen naar Nederland gefietst, met enorm kutweer, regen en tyfus wind dus ik heb niet echt zin om nu van alles te regelen. Komt vanzelf wel goed.
Arjan Kapteijn schreef op 21.05.2006 11:46
Mijn domeinnaam is verlopen, blijkbaar vergeten te verlengen. Arjaninkenia.nl dus met mijn server is niks mis :).

Ik heb vanacht 50+ kilometer van Antwerpen naar Nederland gefietst, met enorm kutweer, regen en tyfus wind dus ik heb niet echt zin om nu van alles te regelen. Komt vanzelf wel goed.

Wow. Hoezo dat joh? Was 't kudtweer? Daszznaar!
Oefenen voor de Roparun. Rond Antwerpen zitten een aantal erg vervelende stukjes vandaar.
haha :p
mja ik kan wachten :D
weer was idd niet zó mooi gistere V_V
ow nice :)
tnx lad :)
tis mn laatste hoop, als dit niet de functies heeft die ik zoek ga ik zelf eentje moeten proberen te maken V_V
Eu weet iemand waar ik inlog :s ?

Reageren