Hoi,

Ik heb nu een div voor mijn achtergrond zodat ze altijd gelijks bij de footer komen, alleen dit werkt nu nog niet zoals het hoort, firefox wil de height of de image niet goed weergeven.

css:

.content {
	width: 1000px;
	height: 100%;
	background: url('images/content_background.gif') repeat-y;
	}

.content_main {
	width: 654px;
	float: left;
	padding-left: 7px;
	padding-right: 7px;
	padding-bottom: 6px;
	}

.content_right {
	width: 320px;
	float: right;
	padding-top: 10px;
	}

Url: http://www.worldofzelda.com

De content div ligt dus achter de content_main en content_right div. Alleen in firefox werkt het nog niet, iemand een oplossing?
Wat je ook nog moet doen dan is de border om de container zetten..

ps: hij selecteert bij mij niet de goede css hoor.. dit wou je door middel van javascript doen..
Weet ik, had het net ook al in de gaten, soms selecteerd hij wel de goede en soms niet :/

Maar laat het maar ff zo, word er moe van -_-
Kennelijk werkt het nu :/ alleen als ik zelf kijk in firefox werkt het nogsteeds niet :S:S:S

Kan iemand aub even kijken?

EDIT: sorry laat maar die gast is kennelijk heel erg scheel :S
Misschien als je het pakketje ff ter download aan kan bieden.. Dit ivm plaatjes enzo..
Dan wil ik er vanavond wel voor je naar kijken
Het raare is, dat hij nu in IE raar begint te doen (alleen de videopagina) dit zal wel door mijn nu nog slordige scripting komen ^^

Ik heb zoveel mogelijk weer terug naar normaal gezet, de file heeft:

Mappen met images en subheaders
IE & FF style sheet
index.php

Link: @ je PM box ;)
Volgens mij is het nu zoals jij het wou..
Waar moet ik het heen sturen / uploaden of whatever?
Je moet alleen zelf wel weer ff je php code erin plaatsen want dat heb ik verwijderd ;)
Het staat nu ook in een html bestandje dus je kan het zelf zo overal inproppen :-)

ik heb getest in IE en FF en op 1024*768 & 1280*1024
In Safari ziet het er ook goed uit. Het plaatje komt alleen wel rete langzaam binnen, waarschijnlijk moet je deze nog een factor 10 comprimeren. Tip: Zorg er voor dat je hele pagina, incl. plaatjes, css, javascript, etc. niet groter is dan 50kb. Dat komt de snelheid zeker ten goede.
Ik gebruik zelf minimaale plaatjes,en danny, voeg me maar even op msn toe dat is het makkelijkst.

Edit: heb je even ge-add, en alvast bedankt.
Waar wil je precies dat de footer verschijnt? Altijd onder aan het scherm, of altijd onderaan de pagina?
zelfde probleem als hier?

Reageren