Hey, ik ben nog niet zo lang bezig met php. Maar toch wil ik jullie eens laten kijken naar mijn site.
Het is een site van onze vriendengroep, maar eigelijk ook meer een site voor mij om wat dingen te proberen.. Het gastenboek en fotoalbum zijn met php gemaakt.

Het adres Http://cvb.sohosted.com

Alvast bedankt!
Groeten Michel
Ik vindt je menu erg onduidelijk. N 10 seconden kon ik hem vinden.
Wel leuk weer eens wat anders. Jammer van die scrollbalk
Mooi ontwerp alleen mijn scherm is te breed (1440x900). Het achtergrondplaatje herhaalt zich.
Snelle reacties hier :)
Daar zit ik dus een beetje mee, sommige krijgen een scrollbalk omdat hun resolutie te laag staat. En anderen zullen de achtergrond dubbel zien omdat hun resolutie weer te hoog is..
@ 1152 x 864 ziet het er goed uit, alleen het menu is idd erg onduidelijk.. en ik mis mijn scrollbalk :(
Aangezien je met frames werkt kan je nog een frame helemaal aan de linkerkant maken. Deze geef je grote * en de rest geef je allemaal een vaste grote.

Ik had niet zo veel moeite met het menu.
Het fotoalbum lijkt er op die hier op phphulp.nl staat (door mijn gemaakt). Het kan een andere zijn, maar lijkt mijn niet waarschijnljik omdat je dezelfde vraag als bij mijn krijg als je geen album invult.

Niet datik het er vind, vind[t] het juist leuk dat hij gebruikt wordt! maar omdat jij zegt dat ze met php gemaakt zijn, vind ikhet meer klinken van dit heb ik gemaakt en wat vinden jullie ervan
oh, nee, dat bedoel ik niet... zo goed ben ik echt nog niet met php.. ben al blij dat het een beetje werkt :)
Dit noem ik nog eens een design. Niet helemaal mijn kleur, maar wel orgineel!
Op mijn resolutie (1280x1024) is het design erg netjes, ziet er ook origineel uit. Had ook geen moeite het menu te vinden ;)

Reageren