Ik weet niet of er meer zitten met het probleem en of er meer mensen zijn met dezelfde ideeën maar zelf heb ik wel mijn twijfels bij css en div's , en dan met name als je FF en IE vergelijkt.

Het heeft zeker z'n voordelen maar toch vindt ik dat de browsers op het gebied van css en div's wel heel ver uit elkaar liggen soms....

IE 7 lijkt (na behoren) veel op FF dus daar zal het 'probleem' wat minder worden (als iedereen van IE6 overgaat naar IE7 <_<)
Dat valt vies tegen jordy, IE7 houd zich nog steeds niet aan de standaarden, en zijn wel wat dingen verbeterd, maar het blijft redelijk bagger. Ben vooral blij met beter PNG support die er in zit.
Ik heb een aantal CSS lay-outs getest met de bèta-versie van IE7 en dat zag er niet goed uit. Ik hoop dat de releaseversie verschilt van de bèta-versie.
@Jan Koehoorn
Is het ook zo dat hacks die wij nu gebruiken voor IE 6 door IE 7 worden verwerkt waardoor het in IE 7 door een IE 6 hack fout gaat of heb je dat niet getest?
Dat heb ik nog niet getest. Ik wacht eerst even de release af van IE7
Uit ervaring van het starten met divjes en CSS weet ik dat je soms echt grijze haren krijgt. Mijn rots in de branding is hiervoor altijd Jan Koehoorn die op rustige wijze altijd een oplossing weet te creeeren vooropgesteld dat je wel eerst zelf probeerd en wat research doet (d.m.v. google) en weet waar je probleem zit.

Vanuit deze kant nog maar een keer: Jan Bedankt.

Wellicht nog wel weer een leuk moment om bij de opzetters van deze site te vragen of het forum CSShulp.nl er ook komt?
Dus hopelijk dan niet te veel gezeur als er geen padding zit in FF, gelukkig gebruiken de meesten IE en daar is alles in orde bij m'n site...

Reageren