Hallo,

Laat ik mijn site dan ook maar even reviewen.

Het adres: Stefanuzz.nl

Onderwerp:
Uh van alles, over mijzelf, evenementen, foto's, weer, ongelukken etc.

Wat is er te vinden?
Veelal foto's dus ;-)

Wat voor php-scripts zitten er in je site?
- Een weblog systeem *
- Foto php script
- Foto rating script *
- Poll *

(* = zelf gescript)

Zijn er nog speciale dingen op de site te zien?
Klik eens boven in de header op een foto! ;-)

Vinden mensen de site speciaal...
Nahja, lees dit dan maar! ;-)

Kritiek, complimenten, etc. mag worden gegeven!
Tof gemaakt,
Mooi overzichtelijk.

Wat je nog kan veranderen is dat als je op bijv home klikt dat de link weg is.
Dat vind ik juist altijd erg irritant, omdat menu dan verandert en je opnieuw moet oriƫnteren.
Wel kan je hem van kleur laten veranderen, zodat hij iets minder opvalt. Of juist zorgen dat hij wel opvalt.
Ik bedoel niet dat de tekst weg is maar onklikbaar wordt
Wat is het nut?
als je erop klikt is de pagina refresht (hoe je dat ook spelt) en misschien wat er in de tussentijd een nieuwe post geplaatst.
Klopt het dat deze site hier al eens eerder stond? Hij komt me namelijk heel bekend voor.

Helder design. Niet mijn favoriete kleur blauw maar meningen verschillen.

Ik zou in de header de foto's bij een refresh wisselen.

De dingen in de rechter kollom links uitlijnen.
Ziet er erg mooi uit =) lekker gebruiksvriendelijk, alleen vind ik het menu wat minder, vanwege het niet precies klikbaar van de foto's laat ik maar zeggen --> ik klikte op ikke en ik dodenherdenking...
Maar wat ik zeg erg mooi. Kleuren sluiten goed bij elkaar aan...
Ik vind het er ook mooi uit zien. Heb je alles helemaal zelf gemaakt? Dus de graphics en de lay-out?
Ziet er goed uit, alleen doet me wel denken aan een kant-en-klare template maar ik verdenk je nergens van hoor! :)
@ arend-jan: Wordpress.. ? :) :D

nee hoor ziet er heel goed uit voor een weblog, probeer alleen de foto's in je posts wat kleiner te houden, dat staan wat minder rommelig , voor de rest heel netjes hoor!
keep up the good work! :)
Mooi gebruik gemaakt van sIFR :) alleen kom ik nogal wat xHTML errors en warnings tegen, ook heb ik (mac, firefox) onderaan een heel groot wit gedeelte, waardoor je nog een stuk verder door kunt scrollen.

Reageren