Ik ben bezig met een soort gangster-spel. Als ik het alleen doe kost het veel tijd. Heeft er iemand tijd om me mee te helpen met kleinere systeempjes zoals een bank ofzo. Ik doe dan wel de grotere. Het wordt non-commercial en misschien zet ik het wel in de script library dus ik kan je niks bieden.
aan wat voor soort spel moeten we denken?
wil jij het 29,758ste Mafia spel gaan scripten?

Mvg,

Erik

edit: ook je topic titel spreekt me niet echt aan. maar dat laat ik aan jou over.
@ erik

als hij maar orgineel is dan is er niks aan de hand.

maar ze zijn allemaal het zelfde
Het is wel een mafia spel maar deze is vooral voor leerlingen van mijn school bedoelt. Wordt ik ook eens populair bij al die brugpiepertjes en tweede klassertjes :P. want die zullen het vooral gaan spelen, ik wist ook geen ander spel om te scripten :P. Er komt wel wat orgineels aan: je kunt naar school(dan vind mijn informatica leraar het ook goed) en daar kun je van allerlei vakken dan vragen beantwoorden, waar je slimmer van wordt, daardoor wordt de kans op een geslaagde misdaad(zoals koekje stelen van de leraar, of de kantine overvallen) groter
@ teunebooon

kijk eens of je ergens de scripts van CRIMINALS weg kunt halen.

daar zul je wel veel aan hebben.
en het scheelt een hoop tijd
criminals scripts heb je niks aan.
dat is gescript in de prehistory.

beter om gewoon te beginnen met <html> en daarna verder werken.

mvg,

Erik
nou ja ik heb jammer genoeg 2 gig aan criminals script liggen hiero:p

na ja zelf vind ik het wel weer eens leuk als er echt een leuk zelf bedacht spel online word gezet:)

GR. mebus!

edit:

CRIMINALS is de grootste mislukking van scripts in de php geschiedenis sinds 1995
Ik ben er zelf ook mee bezig.

alleen dan geen mafia.
maar zal nog lang duren voordat het online staat
CRIMINALS is het mafiaspel wat je op heel erg veel sites tegen komt.

en misschien wil mebus je er wel aan helpen
ehmmmmmmmmm

maakt mij niet uit zolang ie er maar geen geld mee gaat verdienen

maak anders wel gewoon je eigen zelfbedachte game met de hulp van anderen:)

GR. mebus!

edit:
Wel eerst zelf proberen! om een Online Text Based Game te maken!

Reageren