Zie ik nou 2 Ricken bij Actieve leden onderaan?
Kan toch? Zelfde nickname's zijn mogelijk, moet je daarvoor een topic openen? Als je niet zeker weet of je 2 Rick's ziet staan kan je beter naar de opticien gaan.
Er staan 12 rick's geregistreerd. En als we kijken naar 'gastnamen' dan zijn het er nog veel meer.
waarom zou ik dat nou niet mogen doen?

Edit

@arjan:

Lekker :P
Sorry, ik vind een topic over 2 dezelfde namen op een forum niet echt logisch, maar ik zal wel raar zijn ofzo...
ja :) jij bent raar :)

haha, nee
idd een topic om te vrage of er nou echt 2 ricken online zijn??
PHP-ers zijn allemaal wel een beetje raar. Anders hadden ze wel een 'normale' hobby genomen.;-)
SanThe schreef op 26.05.2006 09:22
PHP-ers zijn allemaal wel een beetje raar. Anders hadden ze wel een 'normale' hobby genomen.;-)

Wat is de definitie van normaal?

'What is normal? How do you define normale? If you are talking about your senses, what you feel, taste, smell, or see, then all you're talking about are electrical signals interpreted by your brain.'
Arjan Kapteijn schreef op 26.05.2006 10:10
[quote=SanThe schreef op 26.05.2006 09:22]PHP-ers zijn allemaal wel een beetje raar. Anders hadden ze wel een 'normale' hobby genomen.;-)

Wat is de definitie van normaal?

'What is normal? How do you define normale? If you are talking about your senses, what you feel, taste, smell, or see, then all you're talking about are electrical signals interpreted by your brain.'[/quote]
Moet je het nou weer verpesten :P
Je kan beter geen Bas heten

Die staat er 30 keer in
Als je echt origineel wilt zijn gebruik je 'nerd', die staat er (nog) niet in ;).

Reageren