Zoals Stefan al terecht aangeeft zal je niet snel van die hobby-isten treffen die gratis, veel tijd in iets gaan steken, waar een ander weer geld mee kan verdienen. Er zal dus een beloning tegenover moeten staan.
Als dat zo is, wordt het werk, en dan moet er ook een arbeidscontract worden opgesteld.
Dussehh, denk nog even goed over die vraag na. Heb je er geld (en de kosten zullen aardig oplopen) voor over om dat gedaan te krijgen?
ik heb hier totaal geen ervaring mee dus...?
maar kan iemand dit neer zetten http://www.warcity.nl/click1.php?x=Melvinooooo
maar er moet iets voor html ofzo maar kweenie hoe je dat moet doen! voor jullie is het gemakelijk maar voor mij nog nie!
Zet je dit neer voor de kliks ofzo? Dit is gewoon een standaard criminals script welke verbouwd is. Dit script is zo te vinden op internet. Alleen dit forum levert geen support op criminals games. Sorry.
Ow (ik heb ff gespiekt ;)... je moet kliks verzamelen?!.. Hmm.. ik neem aan dat elke klik op basis van een IP adres beperkt is.
Misschien iets om je te verdiepen in sockets e.d, dan kun je met een lijst van proxies de pagina laten openen, en een klik simuleren. Als je elke dag een scriptje laat draaien over een paar 1000 proxies sta je zo op nummer 1 (tenzij er meer mensen zijn met dergelijke ideeen ;)
Maar waarschijnlijk valt zo'n script al snel op, en wordt je verbannen van de site :) Beheerders van dergelijke sites houden vast statistieken bij, en zien in no-time als een lid binnen 5 seconden meer dan 100 aanmeldingen hebben ofzo ;)