Howdy!
gelieve rekening te houden met de engelstalige sectie en hier niet op te oordelen. Ook hoop ik dat je er rekening mee houd dat ik de w3c voorschriften probeer na te leven en niet gebruik maak van <embed...> wat het niet mogelijk maakt mijn flashintro niet in Firefox te bezichtigen.
geef aub al jullie adviezen :]
Leer css en begin opnieuw ;)
En je "uitklapmenuplaatjes" (3x woordwaarde)
Vallen achter het grote bruine vlak in het midden weg.
Lijkt niet echt netjes vind ik persoonlijk

"Wij zijn momenteel de trotse makers van de volgende websites:"
morgen niet meer?

en knip even de adresbalk van de plaatjes in je portfolio. Het lijkt nu wel errug screenshot.

Updating €15,00/uur staat vast niet in de vandale

De prijzen voor webbuilding zijn: Ik neem aan dat je websitebuilding bedoelt?

• De functionaliteit van de website wordt getest in Internet Explorer en Mozilla Firefox.
Lijkt in strijd met je eigen prijsberekening

links volgens mij is het meervoud van een link linken
en is links het tegenovergestelde van rechts. Links staat echter wel links dus dat klopt wel

Dat is mijn mening.
Voor de rest vind ik het niet raar, Ik zou alleen als klant niet zo gecharmeerd zijn van "at low cost" dat maak ik als klant namelijk wel uit.

succes Klaasjan

gelieve rekening te houden met de engelstalige sectie en hier niet op te oordelen.
Waarom staat dit stuk er dan? Wanneer je een taal niet machtig bent, gebruik hem dan ook niet. Of zorg voor een professionele vertaling. Dit is knulligheid ten top...

Verder heb je het over een moeilijkheidsgraad. Dit zegt helemaal niets, niemand kan daar dus iets mee. Wat voor jou moeilijk is, kan voor een ander eenvoudig zijn. En andersom. Ga dus nooit dit soort uitspraken doen, dat levert altijd problemen op.

wordt getest in Internet Explorer en Mozilla Firefox.
Wat wil je daar mee zeggen? Hier staat helemaal niets, het heeft geen enkele betekenis. Het zegt helemaal niets over garantie, kwaliteit, etc. etc. Je test iets (aan de hand waarvan?), en dan? Wat doe je met de bevindingen?

Als webdesigner mag je ook wel eens uitleggen waarom je niet in staat bent om een site te maken die ook in Opera, Safari en andere browsers werkt.
Ik vraag me af of jullie een bedrijfsbeheer diploma bezitten die bij onze zuiderburen verplicht is. (Aangezien jullie het nederlands BTW tarfief er op hadden staan)
Het is wel zeker een geregistreerd bedrijfje :)
maar ik doe het vooral in mijn vrije tijd en ik zat naar andere webdesigners aan het kijken en in mijn vlugge onwetendheid typde ik 19% neer :)
Om je opweg te helpen heb ik hier wat aandachtspuntjes genoteerd

Ik draai Firefox op een linux machine, waarmee jou nested menutje ongeveer 20 pixels naar links is verschoven.

In je portfolio zie ik screenshots staan in plaats van puur een voorbeeld van de website (tip: haal die firefox balk aan de bovenkant van je screenshots weg), wat lijnrecht tegenover de bewering staat die je in je op de homepage hebt gezet

Quote: "een freelance-webdesign bedrijf,
waar uitstekende kwaliteit gecombineerd wordt met lage tarieven."

Ik meen te hebben gezien dat jouw stijl is om je tekst te centreren, dit is natuurlijk een kwestie van stijl, maar tekst hoort niet gecentreerd te staan (imho).

Mijn advies: Ga is kijken naar websites van jouw concurrentie, vooral van de grotere, hier valt veel van te leren. Een website is je visitekaartje, dus beter valt er niets aan op te merken. Aan een website valt te zien of de maker ervan bedreven is in hetgeen waar hij voor ingehuurd is, mooie websites bouwen. Dit lijkt niet op een website die goed (overdacht) eruit ziet.

Qua inhoud: Zeer mager.

Succes
dankje voor de uitgebreide raadgeving :)

Reageren