Fout bij het selecteren van de database
Nou... ben een beetje te moe geloof ik! Morgen een nieuwe dag! Ik hoop dat jullie me dan aub nog verder kunnen/willen helpen.
Groetjes en lekker slapen
Link gekopieerd
En gewoon nooit backticks gebruiken. Underscores in je tabelnaam.
Link gekopieerd
Als je die melding krijgt, gaat het al fout bij het selecteren van je database. Maar daarover morgen verder :-)
Link gekopieerd
Dat is in ieder geval een duidelijke foutmelding. Het probleemis dus opgelost.
@Frank ze is een newbie dus mag jij het back.... woord niet eens gebruiken want straks denkt ze nog: "He dat is handig"
@Jan bedankt voor het compliment (GMTA) :)
Link gekopieerd
Jan Koehoorn schreef op 31.05.2006 23:40
Als je die melding krijgt, gaat het al fout bij het selecteren van je database. Maar daarover morgen verder :-)
Gaan we morgen vrolijk verder.....
Link gekopieerd
Klaasjan schreef op 31.05.2006 23:41
Dat is in ieder geval een duidelijke foutmelding. Het probleemis dus opgelost.
@Frank ze is een newbie dus mag jij het back.... woord niet eens gebruiken want straks denkt ze nog: "He dat is handig"
Ze heeft toch geen flauw idee wat hij bedoelt (hahahaha)
Link gekopieerd
Is goed Yvon, welterusten!
Link gekopieerd
Jan Koehoorn schreef op 31.05.2006 23:39
En gewoon nooit backticks gebruiken. Underscores in je tabelnaam.De dag dat ik backtics ga gebruiken, ga ik terug naar Nederland! Zoiets idioots kan alleen komen van een gigantische zonnesteek.
Link gekopieerd
Beste Jan,
Volgens mij (maar wat weet ik ervan???) zit het probleem bij het installeren van de database.
Toen ik alles ging installeren stond in het script
$sql = "CREATE table ".SEC_TABLE_USERS." (
Maar dat pakte hij steeds niet. Dus heb ik er
CREATE table SEC_TABLE_USERS (
van gemaakt.
Daar zal het dus allemaal wel fout gaan ben ik bang. Maar anders kreeg ik het gewoon niet in de database geïnstalleerd, want ik kreeg steeds foutcodes (1064)
Link gekopieerd
Ja, nu heet je tabel SEC_TABLE_USERS ipv wat er in de constante SEC_TABLE_USERS stond.
Dus:
SELECT velden, van, je tabel FROM SEC_TABLE_USERS
Maar ik heb topic niet gevolgd, dus misschien is dat helemaal niet de oplossing nu :)
Link gekopieerd