Hallo!

Ik ben gisteren in het bezit geraakt van een 250 gb. interne harde schijf, hier heb ik ook nog een behuizing voor gekocht om hem via usb in mijn computer te prikken.

Is er een mogelijkheid om deze nieuwe hardeschijf te 'koppelen' aan mijn gewone 'C' schijf, zodat windows ook wat meer geheugen heeft om te werken?
Geheugen staat los van schrijfruimte. Je zou dan een raid array moeten maken, een zogenaamde JBOD. Echter wil je dat in dit geval niet want zodra je dan je USB loskoppeld ben je zo'n beetje al je data kwijt.

Het is verstandiger om wat documenten, muziek en films over te zetten naar je externe hdd.
Nee dat gaat niet.

Zelf zal ik de externe HD alleen gebruiken als Backup en opslag van video bestanden maar voor games / muziek /documenten die je dagegelijk gebruikt lijkt mij niet handig....
Ok, dat wordt overzetten :P
Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik geslaagd ben :D:D
Goed zo Jason.
Gefeliciteerd.

@jason
gefeliiteerd...

jaja, dat is zelfs met het schermtoetsenbord te typen
Gefeliciteerd.

Maar als je alleen de hardeschijf vergroot zou het virtuele geheugen niet toenemen. Deze moet je zelf instellen onder Configuratiescherm > Systeem
Ok, dat wordt overzetten :P
Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik geslaagd ben :D:D

Waarvoor de eindexamens zijn niet afgelopen...
Voor mij wel, dan kan je je cijfer bereken. 14 juni hoor ik het officieel

@webmakerij:
Ja weet ik, maar daar moet je wel geheugen voor hebben :)
je kan wel een schijfletter aan een map koppelen als je snapt wat ik bedoel.. maar of dat nou precies is wat jij wilt..
en gefeliciteerd ;)

Reageren