Ik zag dat er op deze site ook een scheldwoordenfilter zat alleen worden dan de scheldwoorden vervangen door sterretjes.. Heeft iemand misschien een script waar ze een foutmelding als er scheldwoorden worden ingevoerd. Zodat mensen niet op de site **** zien staan..?
Ja ik wil eingelijk niet dat het vervangen wordt door sterretjes maar ik wil eingelijk dat er uit een txt of .dat bestand (waar een hele rij scheldwoorden staat) wordt gekeken of 1 van die woorden overeen komt met de woorden die de gebruiker typt en als dat zo is dan moet er een melding komen van scheldwoorden zijn niet toegestaan..
?
Onbekende gebruiker
16-08-2004 20:19
Ja ik wil eingelijk niet dat het vervangen wordt door sterretjes maar ik wil eingelijk dat er uit een txt of .dat bestand (waar een hele rij scheldwoorden staat) wordt gekeken of 1 van die woorden overeen komt met de woorden die de gebruiker typt en als dat zo is dan moet er een melding komen van scheldwoorden zijn niet toegestaan..
Volgens mij laat ie stopt het zo, dat je het opnieuw moet doen, kun je er zelf meer woorden in zetten...