Hallo PHPhulp,

Ik vin jullie echt te gek, maar ik heb één klein dingetje waar ik me aan stoor:
Op het moment dat ik iets toevoeg, wordt VOORDAT mijn toevoeging in de database is geplaatst, de Laatste PHP tutorials; PHP scripts; forum berichten; reacties al geladen. Daardoor staat de nieuwe toevoeging er pas bij na een refresh. Misschien iets om even naar te kijken;).
Verder nog een keer, jullie zijn helemaal TE GEK!!!

Groeten,
Jonathan
@Jonathan

Bedoel je als je een nieuw bericht toevoegd ook?, zoals ik je vraag lees wel, maar als het goed is refreshed die zelf de pagina. Je krijgt dan een melding dat het bericht is geplaatst en de pagina wordt gerefreshed.

(Deze tekst zie je dan:)
Bedankt voor het plaatsen van een reactie. Je reactie is tegevoegd en je wordt nu doorgestuurd naar het bericht. Wanneer je niet langer wil wachten, kun je ook hier klikken.
Robert schreef op 09.06.2006 17:07
@Jonathan

Bedoel je als je een nieuw bericht toevoegd ook?, zoals ik je vraag lees wel, maar als het goed is refreshed die zelf de pagina. Je krijgt dan een melding dat het bericht is geplaatst en de pagina wordt gerefreshed.

(Deze tekst zie je dan:)
Bedankt voor het plaatsen van een reactie. Je reactie is tegevoegd en je wordt nu doorgestuurd naar het bericht. Wanneer je niet langer wil wachten, kun je ook hier klikken.
Klopt, alleen op het moment dat je die melding ziet, staat je toevoeging nog niet in de lijst:D Mja, het is maar iets kleins (waar ik me aan stoor...).
@Jonathan

Dat klopt, daarom is die refresh ook zo ingebouwd. Ik weet niet of het zou kunnen op een andere manier.
Misschien als meteen aan het begin van de "toevoeg code" en daarna pas de rest, maar volgens mij gaat het dan te snel om te kunnen verwerken.
Robert schreef op 09.06.2006 17:14
@Jonathan

Dat klopt, daarom is die refresh ook zo ingebouwd. Ik weet niet of het zou kunnen op een andere manier.
Misschien als meteen aan het begin van de "toevoeg code" en daarna pas de rest, maar volgens mij gaat het dan te snel om te kunnen verwerken.
Doe die refresh dan niet na 5 seconden, maar direct:D En laat DAN PAS die melding zien...
Jonathan Hogervorst schreef op 09.06.2006 17:15
Doe die refresh dan niet na 5 seconden, maar direct:D En laat DAN PAS die melding zien...

ik wil nog wel weten of me reactie goed is gepost natuurlijk!

en die 5 seconden wachten of wat het aantal ook mag zijn vind ik helemaal niet erg!

GR. mebus!

edit:

en nadat ik dit berichtje had gepost zag ik dat dit topic wel weer omhoog was gegaan!
mebus schreef op 09.06.2006 17:21
[quote=Jonathan Hogervorst schreef op 09.06.2006 17:15]Doe die refresh dan niet na 5 seconden, maar direct:D En laat DAN PAS die melding zien...

ik wil nog wel weten of me reactie goed is gepost natuurlijk!

en die 5 seconden wachten of wat het aantal ook mag zijn vind ik helemaal niet erg!

GR. mebus![/quote]Ach, laat ook maar. Ik zeg alleen maar dat IK me er aan stoor. Maar het is verder maar een klein dingetje.
Maar dan blijft die melding staan, of je krijg nog een refresh.. en elke keer een pagina herladen kost alleen maar servercapaciteit he, het is dan op zich niet veel, maar met alle reacties hier elke keer, kan het wel oplopen.
Maargoed, het is misschien het overwegen waard, dat laat ik aan de admins over, ik vind het niet storend.
Je krijgt nu vast een hekel aan me, maar dit noem ik nou echt mierenneuken!
Willem-Jan schreef op 09.06.2006 17:37
Je krijgt nu vast een hekel aan me, maar dit noem ik nou echt mierenneuken!
Wat bedoel je met mierenneuken?
het neuken/sexueel bevredigen van mieren

Reageren