Normaal kan je die toetsenbord bug zo verhelpen met shift en crtl alleen dit werkt nu opeens ook niet meer ertegen, pc opnieuw starten etc. ook niet.. weet iemand hoe je deze bug weg kan krijgen, word er namelijk schijtziek van. Ik kan nu amper normaal typen omdat al die tekens zijn verwisseld.
Bedankt Arjan, dat was het :) ik wilde dat EN weg hebben uit mijn balk, alleen ik krijg het maar niet voor elkaar :/ dus ik heb perongeluk op een andere taal geklikt..
[quote=Jason de Ridder schreef op 12.06.2006 18:42]Of is het de plaktoets? (5x shift, of shift 5 sec ingedrukt houden). Kan je ook uitzetten, bij toestenbord bij je configuratiescherm.
Kan me vergissen maar volgens mij is het 8 secondes hoor ;)[/quote]
[quote=Danny schreef op 12.06.2006 18:56][quote=Jason de Ridder schreef op 12.06.2006 18:42]Of is het de plaktoets? (5x shift, of shift 5 sec ingedrukt houden). Kan je ook uitzetten, bij toestenbord bij je configuratiescherm.
Wat zijn 3 seconden op een mensenleven ?:P[/quote]
meer dan 2 :)
[quote=Jason de Ridder schreef op 12.06.2006 19:01][quote=Danny schreef op 12.06.2006 18:56][quote=Jason de Ridder schreef op 12.06.2006 18:42]Of is het de plaktoets? (5x shift, of shift 5 sec ingedrukt houden). Kan je ook uitzetten, bij toestenbord bij je configuratiescherm.
Wat zijn 3 seconden op een mensenleven ?:P[/quote]
meer dan 2 :)[/quote]
en 2 meer dan 1 ;-)
maar het klopt wel, tis 8 seconden :-p
Echt weer iets voor m$ 5 x op shift --> gebeurtenis, maar voor die andere gebreurtenis moet je niet 5, maar 8 seconden die shift ingesrukt houden :-s