Hi people,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een scriptje voor een 'health bar'. Heeft iemand toevallig hiervoor nog een scriptje liggen. Ik heb trouwens zelf ook wel geprobeert, maar wanneer het goed zit in FF, zit het fout in IE, en anndersom.
is (waarschijnlijk) een domme vraag maar heb je achter de link ?percentage=40&totaal=100 ofzoiets staan? en waar kan ik fonts downloaden?
waarschijnlijk niet xamp is nog helemaal kaal, ik ga even potje googlen thx

/edit Boris: ja duh :p
/edit2: volgens php.ini is gd2 enabled zou dat genoeg moeten zijn?

extension=php_gd2.dll zonder comment

ik maak gebruik van healthbar2 voor de duidelijkheid
Laat mij raden... je hebt rechtstreeks het script gekopierd en heb niks gedaan om het percentange op te halen uit de $_GET?
Mooi script arjan, dit wilde ik in Flash gaan maken voor een vote systeem (dus per ding zoals graphics een aantal % geven en dit met actionscript tot een punt laten lijden :))
Even // voor de header neerzetten en je krijgt gewoon netjes foutmeldingen te zien. Dan weet je het snel genoeg.
Heb ik weg gehaalt. Toen bleek dat het font er niet was, maar die staat er nu wel. Nu staat er een hele lap tekst aan rare tekentjes. Ook staat de volgende foutmelding er:

Warning: Wrong parameter count for imagedestroy() in /home/agenebbe/public_html/TMDG/stats.php on line 109

Wat kan ik daaraan doen?
Dan haal je de // weer weg.

met betrekking tot je 2e probleem,

imagedestroy($image,$overloop);

vervangen door

imagedestroy($image);
imagedestroy($overloop);

Reageren