Ik ben mijn inlogcodes kwijt, een gebruikersnaam, gewoon in een normaale input is opgeslagen op de pc.
Nu hadik laatst mijn internet gs en alles gewist, staat die gebruikersnaam dan TOCH nog ergens op de computer? (ff laat ze niet meer zien, het gaat me om mijn gebruikersnaam.. geen wachtwoord.)Ik heb namelijk geen andere manier om er aan te komen.
MvG,
Niek
Waar hebben we het nu over? phphulp.nl? Gewoon een nieuwe opvragen doormiddel van uitloggen en dan wachtwoord vergeten, dan wordt er een nieuwe toegestuurd.
nee, niet over phphulp, om precies te zijn postbank :p Maar k dacht, mss weet iemand het.
Het is mogeljk, want een computer wist bestanden niet, maar 'recyceld' ze. Dus het moet nog ergens staan, alleen heb ik geen flauw idee hoe ik eraan moet komen
Met firefox kan je dat gemakkelijk terughalen, met IE heb ik geen idee.
ik gebruik ff.
Hoe moet dat dan met ff?
Misschien ff googlen geen idee, maar daarnaast zou ik nooit voor zulke dingen als persoonlijke bank dingen mijn password opslaan.
het gaat alleen om me gebruikersnaam, mijn wachtwoord ( weet ik wel uit mijn hoofd ) kan je ook niet opslaan
Onder Privacy - Wachtwoorden kan je klikken op 'wachtwoorden bekijken' o.i.d.
ja, maar die had ik dus gewist, hoe kan ik die dan terughalen?
( ik had alles gewist ivm spyware )
Toevallig nog een windows restore point?.

En neem een gmailaccount hoef je maar een ww te onthouden en je meelt jezelf gewoon alle andere
Kijk op je papieren van de bank, loop even langs bij de bank, mogelijkheden zat.

Reageren