Iemand tips voor mijn site: www.onderzoekdoen.nl?

Graag goede tips!

Jelmer

URL Verbeterd, feestje gehad ;-)
Baken schreef op 16.06.2006 17:27
@ Teuneboon, ik kan gewoon inloggen met jouw gegevens! Heb naar het door jouw geregistreerde e-mail adres je wachtwoord en gebruikersnaam laten opsturen.

verbeteringen:

wachtwoorden encrypten met md5(); of sha1(); .....
Een mooie foto als een ondergaande zon aan het strand is zonde als die zo onduidelijk te zien is. Lelijk dat samen gedrukte. Verder zou ik wat bijpassendere kleuren bij kiezen, als je de keuze maakt voor zo'n foto. En zet je
html,body{
height: 100%;
margin: 0;
padding: 0;
}
Want een footer die steeds omhoog of weer omlaag kruipt ziet er niet uit als je op een link klikt.
Ik mis op een één of andere manier de strakheid in de site. Het is erg leuk opgezet daar heb ik het ook niet over maar over de layout.

Als ik op deze site zou komen zou het op mij net geen professionele indruk achterlaten.

Het komt mededoor de lange uitgerekte foto en balk eronder welke een standaard Times New Roman lettertype o.i.d. gebruikt. Ik zou op de achtergrond van het blauwe een vage illustratie doen ipv op deze manier een foto.

Dit is mijn mening het is opbouwende kritiek (dus denk niet negatief ;))
Ziet er redlijk strak uit. Persoonlijk vind ik "Onderzoek doen" helemaal bovenaan niet zo mooi.
En ik zou denk ik de foto omwisselen met het blauwe vlak en evt dan de text ONderzoek doen in de foto zetten
Je moet echt een andere header maken :S bij mij rekt die echt lelijk uit..

Verder vind ik het er wel ok uitzien :)

Owjah en maak fatsoenlijke icoonen :) deze zijn echt te slecht (maybe google??)
Klaasjan schreef op 16.06.2006 22:38
Ow ja doe ook eens iets aan het gebruikte Nederlands. Gebruik komma's dus niet:

<?php
de markt, klanten,bepaald onderwerp (voor bijvoorbeeld scriptie), meningen van consument verkiezingspeilingen en ga zo maar door, er zijn tal van mogelijkheden te bedenken!

Maar
de markt, het gedrag van klanten, 
//(bepaald onderwerp)moet weg je krijgt geen inzicht //in een oderwerp (voor bijvoorbeeld scriptie), 
de mening van de consument, 
//verkiezingspeilingen weg krijg je geen inzicht in. 
en ga zo maar door, er zijn tal van mogelijkheden te bedenken!
?>

edit phpcode misbruikt

Reageren