http://81.68.254.198/webgroot

Hoe kan ik de lijn, die in firefox wel goed doorloopt, ook in IE laten doorlopen. Dus 24 px boven bottom?

alvast bedankt ! :D
Jason
Ik heb er niet echt naar gekeken, maar meestal heeft het met margin/padding te maken. Probeer eens bij waar het fout gaat:
//margin: -20px;
ofzo te zetten of :
//margin: 20px;
En of ie dan ergens te voorschijn komt, teminste dat zijn mijn voorkomende problemen. En van uit daaruit te werken. Wel inclusief de // dat leest alleen IE namelijk.

/*Als dit je standaard is*/
margin: 10px;
/*deze wordt dan door ie gelezen*/
//margin: 20px;
Inderdaad meestal een combi van margin, padding en een foute behandelink van het boxmodel.
ik wil de layout liquid maken, in firefox is dat nu ook zo. Maar in IE niet. dan kan die y-lijn alleen maar fixed zijn. :S
bump,
kan iemand mij helpen?

Het lukt dus neit met de margin...
@Jason: ik zit even bij mijn vader en die heeft aleen IE. Ik zal straks nog even kijken als ik thuis ben.

Overigens een leuk verhaal van mijn vader:
Hij moest een partijtje vis afleveren bij een kennis en ook een paar manden met postduiven.
Na een ritje van een kwartier of drie kwam hij erachter dat hij met een koelwagen op pad was. Na een kwartiertje in de zon begonnen de duiven al weer aardig te koeren ;-)
hihi. Soort van illegale chineze vervoer. Maar nu voor duiven.
Lieve lieve phpers, cssers...
Wie kan mij van dit probleem helpend af helpen?
je site is nu off, maar ik weet niet meer precies wat je gebruikte voor de lijn. Een div met plaajte border, .. Lastig zien dan. Maar bekijk een wat liquid css tuts, misschien word je daar wijzer uit.

Reageren