@Steffan : heb je mij dat ooit horen zeggen? Ik ben allang van plan om een nieuwe site te gaan maken maar daar heb ik nog even geen tijd voor i.v.m. druk op school...
Het enige wat ik in dit topic heb gezegd is dat ik dat .mht ofzo vreemd vond. Maar dat scheen dus wel te bestaan. Sorry hoor. En dan nog wat. De meeste sites die hier staan zijn niet van beginners. Daarom hoef je zulke webmasters ook niet te gaan verdedigen.
Maareh als je je voelt aangesproken, bij deze: het spijt me dat ik iets negatiefs schijn gezegd te hebben....
Liever een lelijke website met goede content en een goede userinterface...
Dan een mooie website zonder content.
Ik heb dus ook een hekel aan flash website, tuurlijk kan je met flash een mooie website maken. Maar wat 99% van die lui vergeten is dat het gewoon NIET handig is.
Boeiend, iedereen is kut begonnen, maar het is toch leuk om te zien hoe andere mensen het ook proberen, zeker nu het web allemaal goedkoop is e.d. en iedereen zowat een website. Het voorbeeld wat ik gaf (www.kaskroese.nl.tt) is gewwon lelijk. Ik wilde hem hierbij helpen, maar aanvaard mijn hulp niet. Dat moet ie dan maar zelf weten. Ik lach smakelijk. 'Leedvermaak het beste vermaak'.
@Arjan:
Een goede flash-programmeur, kent niet alle ins en outs in flash, maar ook PHP. Dan kan je prachtige en functionele sites maken.