Beste mensen,

een tijdje gelden ben ik gevraagd om een website te maken voor een uitgaansgelegenheid bij ons in het dorp. Nou wou ik graag jullie mening.

De website:
http://www.leensonline.nl/bl/

Het is nog een tijdelijke (Sub)domein.
omdat hij nog niet online staat wegens, pagina's die nog niet volledig zijn gemaakt.

Ik hoor graag jullie mening.
Alvast bedankt.
Het ziet er wel leuk uit. Persoonlijk zou ik die brommer in de gevel iets beter uit laten komen.( Tenminste als het de soos naast Vogelzang transport is)
Klaasjan schreef op 22.06.2006 19:31
Het ziet er wel leuk uit. Persoonlijk zou ik die auto in de gevel iets beter uit laten komen.( Tenminste als het de soos naast Vogelzang transport is)
Even de tekst door de spellingschecker. Op de eerste pagina al twee foutjes op zo'n kleine tekst (onder_andere (spatie dus) en jouw is ook niet echt goed).

Verder een lekker strak design. Misschien is het nog wat om het witte veld waar de tekst in staat een leuk achtergrondkleurtje te geven.

En ik zou de kop van de pagina een <h1> tag geven. En ook een beetje uitlijnen op de tekst, de header iets naar rechts, de tekst iets naar links.

Elwin

[Edit: ik zeg wat over je spelling, staat me eigen tekst ook vol fouten, Typo dus... :)]
@ klaasjan: brommer?? eumm of bedoel je die (Halve) mini cooper??

en het bedrijf ernaast is/heet Vogel ;)

@ Elwin: De voorpagina tekst was even ter opvulling, voor een voorbeeld. Maar toch bedankt, voor de tip :D
@Klaasjan

Gefeliciteerd met je 1000ste post :)
Netjes gemaakt, alleen.... neej et is allemaal wel oke....
Ziet er heel mooi uit

En als je in uw html de foto's nog een alt atribuut meegeeft is uw site ook nog eens w3c html valid
Het ziet er strak uit!
heel mooi design vind ik.
alleen ik kan nergens op klikken!!!

haha geintje ;)
Ziet er goed uit, niet te druk, overzichtelijk:)

Maar de naam black arrow doet me vaag denken aan een programma dat HTML codes ript, zal wel black window zijn...

Reageren