Wat vinden jullie nou eigenlijker leuker? Scripten (php / asp enzz. miss. html) of designen (grafisch enz...) ??
Ik vind allebei op zn tijd leuk. Daarom heb ik er ook een hekel aan als een project te langdradig word. Dan ga ik vervelen en ga ik weer desigen :) Zodoende word wel eens opgemerkt dat ik druk bezig ben met iets en dan opeens een nieuw design op een andere site :)

Het beste.... uhmmm PHP leren denk ik ;) nee ff serieus: Mijn huidige project Een bedrijfswebsite met een grote database met teveel relaties ;)
Ik kies voor scripten.. Ben niet zo creatief..
En met scripten moet je soms lekker lang nadenken, en je hebt minder style problemen (Met name in IE)..

En ik heb veel steun aan PHPDesigner 2006, waarmee alles lekker makkelijk gaat en zeer overzichtelijk wordt..

Op moment ben ik druk bezig mijn eigen site te veranderen, de lay-out heb ik laten doen, en is goed geslaagd (XHTML 1.0 + CSS !). Ik ben zelf nog bezig met het scripten (voornamelijk PHP+MySQL), en alles cross-browser (+ valid) maken..

p.s. Ik ben erg blij met de 10 weken vakantie die ik van mijn school krijg (nog 6 lesdagen)..
scripten heb een hekel aan desingen..

Beste mijn weblog met imap to db...
Scripting / programmeren, ben zelf helemaal niet creatief, kost me teveel tijd, ben niet snel tevreden en huur daar dan graag anderen voor in :)

"Schoenmaker blijf bij je leest"
Ligt aan de bui die ik heb, soms heb ik een leuk design in het hooft, die schets ik vaak eerst op papier, en dan probeer ik er een echt design van te maken.

Meestal vind ik PHP-en leuker, omdat ik daar wat handiger in ben. Verder vind ik het ook leuk om af en toe eens met flash te "klooien".
Geef anders eens een link van een van je projecten?
ik vind scripten het leukst, designen heb ik een hekel aan, ik kan het slecht en heb er geen lol aan.
Ik ga liever met tegenzin een design maken als dat ik het een ander laat doen.
Ik vind het niet alleen leuk om PHP te programmeeren maar java, flash en visual basic vind ik ook leuk om te doen.

Het mooiste dat ik ooit heb gemaakt? weet ik niet. Waar ben ik het meest trots op? ik heb een MSN bot gemaakt met PHP :)
Mijn projecten vind je op mijn site vedelaar.com
Ik moet bekennen dat ik nog niet zo super ben met php, ik heb nu een gastenboek met mySQL in elkaar geprutst, maar dat is voor jullie natuurlijk een eitje....
Je moet ergens beginnen, het heeft mij een hoop tijd gekost om te leren programmeeren zoals ik dat nu kan. Ik moet wel zeggen, ik vind PHP toch wel een van de makkelijkere programmeertalen.

Reageren