Voor een webdeveloper is het altijd handig om pagina's ook in IE te testen. Tjah, en als je OS dan MAC is, dan kan je hem daarop willen installeren, om pagina's te testen.
Laatste versie van IE ooit voor Mac is 5.2, uit 2003 geloof ik. Daarna zijn er geen versies van IE meer voor de Mac ontwikkeld. IE7 zal dus nooit op Mac OS X komen zonder een of andere Windows-emulator.
Ja dat dacht ik ook, maarja:-( ik wil ie 7 wel hebben ivm CSS tests enzo. Ik zal IE dan ook nooit gebruiken als standaard webbrowser... Dat zou wel echt een PHPHulp ban waard zijn ja...
ik heb ergens gelezen dat er voor firefox een plug-in is (IE tab geloof ik) en dan denken die sites da je hem bezoekt met IE, terwijl je FF gebruikt. Mss kan dit helpen...
ik heb ergens gelezen dat er voor firefox een plug-in is (IE tab geloof ik) en dan denken die sites da je hem bezoekt met IE, terwijl je FF gebruikt. Mss kan dit helpen...
Greeatz, PcFrEaKy
Oftewel gewoon de HTTP header een beetje veranderen, maar dat heeft geen nut bij de HTML standaarden..