Ik ga nu naar 4e van het VWO en ik heb hiervoor 2 jaar VWO+ gedaan maar nu heb ik op mn rapport een 6 voor Latijn en een 7 voor Grieks en dus ben ik het wel zat.
Daar was ik al naar op zoek geweest, ik kon hem ook niet vinden (net als een ander topic overigens). Ik had net een verhaaltje ingetypt, maar toen was die gelockt :(
[ONTOPIC]
Goed dan, Ik zit in Zwolle op school, op Windesheim. Dat is een HBO school, waar ik de opleiding Bedrijfskundige Informatica (BI) volg. (is overigens meer BBBI, er is meer bedrijfskunde dan informatica)
Daar heb ik ook mijn eersste aanraking met het programeren van JavaScript (heel basic) en PHP (nog meer basic) gehad. Tijdens het 2e deel, dus de PHP ben ik lid geworden van PHPhulp.
Verder ben ik 21 jaar, en zit in het 3e jaar (van de 4) Heb hiervoor de Havo afgerond en tussendoor nog een jaar gewerkt.
Er was pas een poll met hetzelfde onderwerp. En er is eens een topic geweest. . .
Klopt.
Erik had m ook al dichtgegooid, omdat er al eerder zo'n topic was, maar hij kon de vorige niet meer vinden, dus heeft ie deze weer opengezet.
Snappie?
Ik heb na de basisschool HAVO en MTS elektronica gedaan, werk nu alweer een jaar of 8, sinds 2004 voor mezelf en doe nu in de avonduren HBO Informatica aan de Haagse Hogeschool.
De basisschool is voor mij ong. 16 jaar geleden, heb er wel veel leuke herinneringen aan overgehouden :)
Ik ga naar atheneum (schrijf ik dat goed zo?) Zit nu in groep 8 :) Etty Hillesum Lyseum (weet niet zeker of dat goed is gespeld :P) Locatie Het Stormink. genoeg info? :P
Ik ga naar atheneum (schrijf ik dat goed zo?) Zit nu in groep 8 :) Etty Hillesum Lyseum (weet niet zeker of dat goed is gespeld :P) Locatie Het Stormink. genoeg info? :P