Erg mooi. 2e is het mooist.

Maar Arjan, wat bedoel je precies met Als je iemand anders zijn scriptwerk verkoopt (klik) is het wellicht wel zo aardig om in ieder geval niet je eigen naam eronder te zetten.?
Jonathan Hogervorst schreef op 01.07.2006 11:30
Erg mooi. 2e is het mooist.

Maar Arjan, wat bedoel je precies met Als je iemand anders zijn scriptwerk verkoopt (klik) is het wellicht wel zo aardig om in ieder geval niet je eigen naam eronder te zetten.?

Ja dat dacht ik ookal. Arjan, leg uit...?
Van wie is dat scriptwerk dan (als het niet van hem is van wie dan)?
Oja, zie het, overheengeken. (zat al te zoeken naar iets wat van jou was ofzo :P)
Opzich heb ik er totaal geen problemen mee dat mijn scriptwerk gebruikt word, maar ik vind het altijd jammer als het commersieel gebruikt word (eg, iemand verteld zijn opdrachtgever dat hij een prachtig script gemaakt heeft terwijl dat niet zo is...) als ik niet eens op de hoogte ben of er niet eens een link naar phphulp is geplaatst zodat andere dat script ook kunnen downloaden.
Arjan dat heb ik ook niet gedaan.

En ik heb me website niet verkocht want ik werk daar ook.. En ik heb eerlijk gezegt dat ik hem op internet gevonden heb;)

Ik vind ze nogal saai, van designers verwacht ik toch wel een sprankelende website. Het menu is leuk, zo'n halve circel. Niks dat er tussen uit schiet. Geen pakkende foto/header/banner... Ik zou iig niet mijn site hierbij laten maken als ik het zou doen. Ik kom op 1 conclusie er zitten geen leven in. Meer details enzo.

@Barry A. Postma
Ik vraag me af of je weet wat stijlvol betekend. Dat je het klasse kan vinden, oké... maar stijlvol vind ik een beetje te veel het slabbertjesverhaal.

@SanThe werkt inmiddels...

@Arjan
Ik snap waarom je zo denkt, maar ik vind het er niet uitzien op een restaurant of teminste waar (potentiële) klanten komen, om dan onderaan de maker neer te zetten. Als je niet wilt dat (commercieël) gebruik van wordt gemaakt, moet je het niet online zetten. Maar! Ik ben het wel met je eens dat je op 1 of andere manier toch de maker bedanken, maar eigenlijk mensen die de site bezoeken in staat stellen ook zo'n foto album te verkrijgen. Daarom ben ik van mening dat je wel dat iemand in de broncode kan noemen de maker (hoeft niet per se), maar waar je het gedownload hebt vind ik een MUST.

Reageren