Deze scripts direct verwijderen. Daarna kijk ik verder... BLIJF EEN GVD AF VAN MIJN SCHERM INSTELLINGEN!!!!! IK BLIJF BAAS OVER MIJN BROWSER NIET EEN WEBMASTER!!
Daarnaast die rechts onclick werkt gelukkig niet onder FF :(
Copyright (je hebt toch alleen maar auteursrechten, maar daar hoef je geen melding van te maken) op je broncode, okee, kan ik niet mee leven maar ik snap dat mensen (lees: beginners) daar graag aan willen doen. Maar dat ik daardoor niet meer op rechter-muisknop -> vorige kan drukken, wederom een reden om jouw site dus nooit meer te bezoeken. En dat maximaliseren, naja, ik sluit me volledig bij Eris aan. Blijft GVD van mijn instellingen af!
Nu we het toch over PHPhulp hebben, waarom eindigen al je bestanden op .php? Ik heb niet echt het idee dat het meer dan een veredelde html-pagina is. Sterker nog, in deze pagina en vast ook de anderen klopt de HTML niet eens. En dan bedoel ik niet zo'n beetje, dat je wat tags met elkaar verwisselt, je plaatst de hele content buiten de HTML-tags. Je hebt niet eens body-tags?! Oja, toch wel, maar daar staat je stylesheet tussen?! Stylesheets horen in de head!
Ben ik blij dat ik mijn browser zo goed heb opgevoed dat hij niet naar jouw misbruik van javascript luistert...
Ok Rieksie zoals Jelmer ook al zei het kan gebeuren dat je site niet helemaal " valide" is. Maar het schijnt volgens het w3c zo erg te zijn dat w3c dit over je site zegt: " Sorry, I am unable to validate this document because on line 5, 42 it contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-8 (in other words, the bytes found are not valid values in the specified Character Encoding). Please check both the content of the file and the character encoding indication."