Welk(e) muziekinstrument(en) bespelen jullie....? Of laat ik zeggen trachten jullie geluid uit te krijgen?

Ikzelf drum erg veel, dat is echt gaaf, en ik speel een beetje piano, maar dan niet met ingewikkelde stukken enzo, meer uit m'n hoofd en dan gaat nog best goed.... :P
Geen...
Ik speel de volgende instrumenten:

• kerkorgel en electronisch orgel
• piano
• gitaar
• basgitaar
• drums

Die toetsinstrumenten zijn logisch, want dat is mijn opleiding. De rest heb ik er in de loop van de tijd bijgeleerd.

edit: een klein beetje saxofoon en mondharmonica speel ik ook, maar dat mag geen naam hebben.
Ik heb vandaag een vette live show van Jan, himself gezien. En er kwam idd geluid uit. En hoe?!
Ik ben niet zo musikaal. Ik bespeel de computer (fruity loops en tracht cubase onder de knie te krijgen, zonder succes).
Vroeger gedrumd staat nog steeds ergens een drumstel in het huis, maar is niet zichtbaar meer door de centimeters dikke laag stof erop.

Niet echt netjes Jan om de rest van phphulp niet uit te nodigen, en dan al helemaal als NH-ers onder elkaar. Om het goed te maken volgende VIP arrangement. :P

Gegroet uit Amsterdam, NH.
Ik speel blokfluit, kan noten lezen en kan ook wel een beetje keyboard spelen.. (behalve de blokfluit, die ik op school kreeg, heb ik nooit muziekles genoten)

Mondharmonika kan ik ook een klein beetje, (net als drums en Basgitaar overigens) maar niet erg goed.
Ik bespeel de play-knop van iTunes en mijn iPod.

De een maakt het, dan zal er ook een ander moeten zijn die het luistert :)
(bas)klarinet...
ik speel piano :) In mn orkest: http://gso.woopiesoft.nl
en verder heb ik ook een keyboard staan (roland rd-150) waarmee ik af en toe met de pc eraan muziek maak :).

Reageren