Hi PHP-ers!

Ik wil dus nu een spel maken online. Dus net zo iets als Runescape ( graag geen reacties van: da duurt keij lang enalles, want dat weet ik al:p ).

Nu zat ik te denken: WAARMEE zou ik het dan meoten maken? Met Java? Flash? AJAX? ik heb de basis al ( dus de game engige, geknutseld met php. ) maar ik wil nu alleen nog het 'bewegende' gedeelte erbij maken, en dat moet met flash of dergelijke. Weet iemand wat ik het beste kan gebruiken? ( iets wat je kan combineren met PHP ).

MvG,
Niek
haha
dat bedoel ik inderdaad ja, maar dan ONLINE.. dus alleen op internet.. zonder dat je een .exe meot downloaden ofzo:S

@Marthijn Niet alleen rechte lijnen, dat was bij wijze van spreken. Ik bedoelde meer dat het makkelijker is om dat te maken, omdat de gebouwen etc. niet zo 'zwalken' en dus makkelijk te maken is omdat er gewoon rechte lijnen omhoog zijn. ( ik denk dat ik de engine binnenkort wel online zet op phphulp. en als het hele spel af is, mss wel het hele spel. Maar dan is het niet meer alleen php, maar ook Flash.. ik weet niet of de Mods en Admins erop zitten te wachten )

Reageren