Ik heb een screenshot gemaakt van een soort ruis dat op mn pc zit =s

hebben jullie dit ook (gehad) en weten jullie hoe ik dit weg kan halen?

@luke,

Lol, een halve schreensaver over je scherm :-p
Nu nog acces denied? *wtf*
Een gewone html site waar je niet eens bij kunt?
Ik kom er nu wel gewoon op :S
Dat zijn Acrifacts, je Videokaart is dan bezig met doorbranden ^^ dus het kan liggen aan de koeling, aan veel stof of je ram geheugen is naar de.... of je hebt gewoon een slechte core (die sneller warm word ;))
@ PHP Newbie
Wat je lol vind... Was vooral leuk als je war had ;)
Ik draaide op die PC toen ook nog Teamspeak en de war server voor de clan... Dus kon hem niet uitschakelen want dan disconnecte iedereen :P
Tsja... Wat moet je dan doen hè? :P
@Leo
Het stinkte nooit, en na een restart was het weer goed.
Koeling zit goed.... Constant onder de 40 graden Zowel CPU als kast. Hij is altijd heel erg stofvrij geweest omdat ik er elke maand wel weer wat nieuws in zetten en hem dan meteen schoonmaakte :P. En heb 1 Gb goed geheugen, wat ik nu nog steeds (2 jaar later) nog steeds heb. En CPU is ook snel genoeg (2,6 Ghz), terwijl dat spel slechts 900 Mhz (uit het blootte hoofd) nodig heeft
Ik bedoel het interne videogeheugen op je VGA, als jij zegt dat hij het nu weer doet is dat geheugen dus zwaar naar de klote.. ik heb het zelf ook gehad maar ik kreeg een nieuwe ^^ en de cpu etc. staan er los van, de core is de core van de VGA (de welbekende GPU) en die kan ook verkeerd gefabriceerd zijn.. en ruiken doe je het niet neej, alleen je ram geheugen is wel meteen kapot. (en dit merk je dus niet, en je kan het ook niet vervangen omdat het op de VGA zit)
Ach ja,
Heb nu nergens meer last van ;).
Aangezien ik ook (bijna) niet meer game ;)
Af en toe als er een vriend komt die tegenwoordig allemaal gameverslaafd zijn ...;) *Denkt aan zijn vroegere tijden*
Ik ben nogsteeds part-time gamer, ik kan er gewoon mee stoppen.. het geweldige gevoel van BOOM-HEADSHOT is toch altijd leuk..

*nog 1 post en dan heb ik er 500!*
Ik zit lekker al over het dubbele :-p

Maar dat is eigenlijk ook niet veel als je kijkt naar anderen hier (A)
Jah maar jij bent een spammer... ;)

Reageren