Hoe krijg ik het voorelkaar om of de geen achtergrond kleur te krijgen met de google ads.
Of zoiets als div boxen te gebruiken (met een achergrondafbeelding), om zo de achtergrond kleur weg te werken maar de tekst niet.
Oke Eris, dit vind ik beetje jammer, als hij wat hulp qua design via MSN wil, moet hij dat toch zelf weten...
Hoef je het emailadres niet meteen weg te halen :S
Eris heeft wel gelijk, tips geven over designen kunnen we hier ook doen, er zijn mensen genoeg die wel een website kunnen maken, maar de ballen verstand hebben van designen. Ik voel me daar een beetje in thuis, al wordt het beter, met mijn Fireworks talent en het algemene css designen (ik "leen" nog wel eens een cssje van iemand)
En als iemand een plaatje maakt voor hem, kan het ook altijd nog via internet...-->plaatje uploaden, en dan hier de link plaatsen, daar hebben we allemaal wat aan!
@robert
je hebt wel gelijk,
ik idd ook, programmeren, en functies dat gaat goed, maar zodra het op een goede site en compatibiliteit aankomt, wordt het idd ook lastig, dankzij ook dit forum leer ik steeds meer! ;-)
Robert, sorry hoor, maar het is toch onzin...
Wie geeft de admins en mods hier het recht mensen te verbieden te MSNen...
Tuurlijk, kennis hier delen is niks mis mee, maar het ging mij om het weghalen van het emailadres, ik vind dat gewoon belachelijk.
Iets over zeggen dat het beter is om het gewoon op het forum te doen? Groot gelijk! Maar verbieden het niet te doen is gewoon achterlijk.