Ach, die zidane met al zijn ervaring.. Dat was degene waarvan je het het minst zou verwachten.. Gewoon DOM, ONVOLWASSEN!
Hij zou voor lange tijd geschorst moeten worden (maarjah, was toch zijn laatste wedstrijd voor Frankrijk)
Ach, die zidane met al zijn ervaring.. Dat was degene waarvan je het het minst zou verwachten.. Gewoon DOM, ONVOLWASSEN!
Hij zou voor lange tijd geschorst moeten worden (maarjah, was toch zijn laatste wedstrijd voor Frankrijk)
Gewoon oprotten! Dit heeft niets met voetbal te maken. Dit is gewoon mishandeling :P
Serieus. Ik vind dat ze hier echt vele malen strenger voor op mogen treden.
@Robert Waarschijnlijk had die andere gast iets gezegt wat te erg was. Dat is pas onvolwassen. Dan heeft hij er wel reden toe!
Dus als ik een rotopmerking tegen je maak, heb jij het recht en is het goed om iemand te mishandelen? Sorry, dat is niet echt een "volwassen" opmerking.. Schelden doet geen pijn, een kopstoot wel! (schelden is ook vervelend, dat weet ik wel, maar het is wel anders)
[quote=Robert schreef op 10.07.2006 13:15]Ach, die zidane met al zijn ervaring.. Dat was degene waarvan je het het minst zou verwachten.. Gewoon DOM, ONVOLWASSEN!
Gewoon oprotten! Dit heeft niets met voetbal te maken. Dit is gewoon mishandeling :P
Serieus. Ik vind dat ze hier echt vele malen strenger voor op mogen treden.[/quote]
Klopt, rood en een aantal wedstrijden schorsing is niet genoeg, maar het probleem is dat die spelers elkaar vaak niet aanklagen, waar dat een hele goede zaak was geweest.
Je hebt toen met Niels Kockmeyer van Go Ahead Eagles gehad, die heeft de speler die zijn benen LETTERLIJK kapot heeft geschopt in de wedstrijd toen wel aangeklaagd wegens mishandeling!
Mijn pc heeft dat sinds de warme dagen :P en onderhoudscontract is niet nodig want ik kan zelf alles ;) alleen het is zo vaag (zal wel aan een proggie liggen wat ik er net op heb staan :/)