Heeeeet is weer zoverrrrrr. Vrijdag!

* Waarom gaat een belg op vrijdag door het raam naar binnen???

Het weekend staat voor de deur :D
@Klaasjan

Dat weet je nog niet, maar deze afbeelding is van zoals het er (over)morgen om diezelfde tijd uitziet :P Hij is even 2 dagen naar voren gereisd, en weer terug :P
@Robert
Ik dacht dat ik vandaag bijdehand was :(
hihi wel grappig gevonden; hij is kansloos :D

lol
@Hipska:
Ontketen een nieuwe rage in Belgie :)
Ach ja, ik heb zelf maar zelden dit soort momenten :P Haha, ik kan UUUREN van dit soort kansloze gesprekken voeren.. Erg leuk, vooral na een paar biertjes, je komt niet meer bij joh :)

Idd wel vrij kansloos, maargoed.. moet ook kunnen toch :)
Robert schreef op 11.07.2006 11:47
@Klaasjan

Dat weet je nog niet, maar deze afbeelding is van zoals het er (over)morgen om diezelfde tijd uitziet :P Hij is even 2 dagen naar voren gereisd, en weer terug :P

Dan mogen we flink ons best gaan doen!! Zijn nog heel wat pagina's die vol moeten dan...

Om te voorkomen dat ons niveau nog verder daalt, laten we een onderwerp nemen.

* Stelling:
Het helal is oneindig.

Ik denk dat het helal groeit met de snelheid van het oneindige. ;)
Eigenlijk niet onder werktijd maar ik zit te wachten tot het programma klaar is :(
* Stelling:
Het heelal is oneindig.

Volgens mij moet ja daar niet over nadenken want dan wordt je gek.
Het is sowieso oneindig want als het ergens ophoud wat zit daar dan achter?
Klaasjan schreef op 11.07.2006 12:03
* Stelling:
Het heelal is oneindig.

Volgens mij moet ja daar niet over nadenken want dan wordt je gek.
Het is sowieso oneindig want als het ergens ophoud wat zit daar dan achter?

Dat is precies waarom ik denk dat het groeit ;)
Voor ons gezien groeit het wel, omdat er steeds nieuwe ontdekkingen zijn. Achter hetgene wat we nu weten/ hebben gezien, zit nog veel meer, ik denk dat we er nooit achter komen hoe groot het eigenlijk is, en dat we nooit alles ontdekken, maar:

AAN ALLES KOMT EEN EINDE! Dus zal er ook wel een einde zijn aan het heelal, maar waar dat einde zit.. tjah, niemand weet het, en waarschijnlijk zal ook niemand dat ooit weten.

Reageren