hallo ik wil een free hosting site maken ik heb al een server en al een ftp programma maar hoe moet ik zo'n site maken????

dat als iemand aanmeld zijn ftp inlog en al die dingen krijgt iemand hier een tut voor ofzo:S
In Nederland halen we hoger hoor :)
Ikzelf heb dan op het moment maar 32kb/s, maar ken ook mensen met 256kb/s upstream :9
Bij een hosting provider, kun je vaak ook een server huren, dat houdt in dat je de server zelf inricht en gebruikt, ect. en dat zij hem voor je installeren, onderhouden, en beveiligen. Maar daar moet je vaak wel wat poen voor over hebben.
Stefan,23.08.2004 18:55
Bij een hosting provider, kun je vaak ook een server huren, dat houdt in dat je de server zelf inricht en gebruikt, ect. en dat zij hem voor je installeren, onderhouden, en beveiligen. Maar daar moet je vaak wel wat poen voor over hebben.

klopt.. als je dat wil weet ik ook nog wel een goede partij om mee in zee te gaan..
nee maar ik wil een hosting gewoon voor paar vrienden maken dat ze op een site kunnen inloggen en dan de ftp schit en die zooi krijgen snapje
halma hosting he bas hehehe...............
vlgns mij doet hij niet aan dedicated servers.. ik bedoelde iemand anders..
ga naar www.freewebs.com
maar wanneer je wil hosten, kan dat. Ik weet alleen een korte uitleg voor linux.
1: je maakt gebruikers aan op je systeem. Gebruik die voor ssh, ftp en andere services. (zorg dat je ze niet te veel rechten geeft!!)
2: configureer homes voor je gebruikes (bijv in /usr/homes/~usr/ftp en www)
3: maak een html frontend voor registratie ervan. Je kunt configs over het algemeen wel aanpassen met fopen en fwrite.
4: wanneer je die basis hebt, kom hier terug
@Paul
misschien wil de admin van GratisWebRuimte.TK je wel een beetje op weg helpen

@Rafael
En als je het niet kan vinden op Google,
bestaat het niet... Trust me.
Je vindt ALLES op Google.

Mag je wel liegen van je moeder? :p
je vindt niet ALLES op google, maar BIJNA ALLES!
Ga niet in detail treden, maar heb vaker aan 'den lijve' ondervonden dat t zo is.
Je bent toch geen vertegenwoordiger van Google he? :p
John:
Je bent toch geen vertegenwoordiger van Google he? :p

Jawel :-x

Reageren