Over 2 of 3 nachtjes slapen ga ik op stage. En nu heb ik op de Noordzee geen internet tot mijn beschikbaar.. Dus de vraag ik wie weet waar ik een manual Javascript kan vinden..
Een soort handleiding net als op php.net?

zoek ik ook eigenlijk (A)
LimeWiren naar een PDF bestand lukt vaak goed.
Ik heb vast ook nog wel wat e-bookjes tot mijn beschikking, mocht je interesse hebben :)

De link die PHP Newbie gaf is de pagina waarvan ik een tijdlang heb gedacht dat dat de officiƫle documentatie was, maar is wellicht niet zo makkelijk te downloaden. Je kan wel de site compleet opslaan, maar dan moet je ook alle links waarnaar die pagina verwijst weer opslaan en dat gaat vaak mis bij mij :)

Maar zoals Jan zegt: LimeWire of E-mule is altijd leuk. Misschien zit een leuk boek als afscheidscadeautje van PHPhulp er ook wel in ;)
Afscheidscadeautje? Meer een ik-knijp-er-ff-een-jaartje-tussen-uitcadeautje. En daardoor weer terug komt na een jaar, zodat je je werk weer kan oppakken :P.

LET OP: IK MAG DIT OFFICIEEL NIET PLAATSEN, DUS 12 JULI (MISSCHIEN ZELFS EERDER) IS DIT BESTAND NIET MEER BEREIKBAAR
Kalle ik koop ook in November wel Het boek ppk on JavaScript
Hellaas duurt het mij nog wat te lang.. (Komt pas uit in September in Nederland)

Reageren