Het is schijnbaar al gelukt Robbert, maar je hebt wel gelijk.
Volgende keer als je iets post Gertjan, is het makkelijk om te vermelden wat er fout gaat en welke errors je krijgt.
Hier zomaar een script bumpen en dat wij gaan debuggen is eigenlijk niet de bedoeling.
En waarom heb ik toch het idee dat je dit script niet zelf geschreven hebt......
Wel een mysql querie in elkaar kunnen knutselen, maar niet zien dat er een { mist....
PHP Naabje, hij zegt erbij dat 'ie de fout niet kan vinden en nog beginner is met PHP, dus hoe kan hij dan aangeven waar de fout zit als hij niet weet hoe hij een fout vindt? Precies.
Verder zie ik geen aanleiding om te concluderen dat hij het niet zelf geschreven heeft. Ook de stelling dat debuggen niet één van de forumonderdelen is zal ik niet verdedigen.
Maar ik heb erbei gezegt waarom ik denk dat hij het niet zelf heeft geschreven.
Hij zegt dat hij nieuw is, hij kan schijnbaar wel een mysql querie maken, maar om even te debuggen, dat gaat niet lukken...????
En je kunt toch melden wat er fout gaat:
Mijn pagina blijft wit, ik krijg een error (en vervolgens geef je die error), en ik blijf er eigenlijk toch bij dat je zelf moet kunnen debuggen, want zo'n { vergeten zie je direct als je je scripten netjes uitlijnt, want dan komt ie niet uit...