Ik zoek eigenlijk een leuke domeinnaam voor mn website, een die vrij is (logisch :P) , het moet een .nl domein zijn. Weet iemand nog een leuke?
Ik wil niet zoiets als arendjan.nl hebben. O ja, mijn website gaat een beetje over webdesign enz..
Nee, kan niet. Alleen alfanummerieke karakters zijn toegestaan.
Ik heb lekker ikhoefgeen.nl, als reactie op de vraag 'heb je ook een domein?', en ik heb er nog eentje op mijn verlangenlijstje, maar als ik die nu verklap registreert straks iemand anders hem al :P
www.melia.nl :(nimf uit de griekse oudheid) www.ceto.nl :(Grieks Keto) is in de Griekse mythologie een zeemonster. Ze is de dochter van Gaia en Pontus. www.muzen.nl :De negen Muzen waren de Griekse godinnen van de kunsten en wetenschap.
Zoals je al gemerkt hebt, ben ik nogal weg van namen uit de oudheid....Dit zijn allemaal personen, goden etc....
Persoonlijk vind ik muzen.nl het leukst.... misschien niet het sterkst klinken maar de achtergrond vind ik er wel beter bij passen..... webdesign kunst en dit zijn de griekse godinnen van de kunst... najah oordeel zelf maar verder!
aahhh.... nee!! Ik wist dat namen uit de oudheid populair waren, maar zo erg... de 3 domain namen zijn al bezet.
Nu zul je zelf verder moeten zoeken, wikipedia kan daar erg goed bij helpen.
En als je er echt niet uitkomt kan ik na de zomer vakantie me latijn boeken erbij pakken (heb ze net ingeleverd op school)