Hallo Forumleden,

Ik ben bezig met een nieuwe site, en ik wil er een speciale lettertype voor gaan gebruiken. Niet iedereen heeft deze neem ik aan op zijn computer staan. Hoe kan ik er voor zorgen dat alles wel wordt weergegeven zoals het hoord. Is een CCS Style voldoende? Of hoe kan ik zorgen dat de lettertype wordt geinstalleerd ...?

Martijn
Kalle schreef op 13.07.2006 00:50
Heey PHPnewbie ik dacht dat jij 6 tot 8 weken niet online zou komen hiero. Naja LATer mensen ga over 10,5 uur lekker vliegederinhooooooo naar mexico. Thalla di dinjé, en nee ik zal jullie niet missen. En al helemaal niet ieders beste vriend Arjan.
De groeten, misschien dat ik een e-cart stuur naar phphulp.nl
Moet je geen vakantietopic beginnen? Dat is in.

Have fun en denk vooral niet aan nerddingen want dat is niet goed voor je. Je bent al genoeg aangetast, ga maar effe lekker naar Latinoparadise.

En ik hoopte ook op die 6 tot 8 weken ja.
Vakantietopic? Nee zo diep ben ik niet gezonken, er zal vast wel een topic worden geopend van: "Je vakantieKIEKJES".... ik krijg nu al hele nare inbeeldingen bij bepaalde mensen.... EN JA IK ZET ER WEL EEN FOTO VAN DE MIJNE BIJ (y);P

OVer dat 6 tot 8 weken... ik denk dat ie de str_replace vergeten was er over heen te halen, UREN.
Hmmik ben idd aangetast, snel weg hier en op naar vakantie.
Kalle schreef op 13.07.2006 00:58
Vakantietopic? Nee zo diep ben ik niet gezonken, er zal vast wel een topic worden geopend van: "Je vakantieKIEKJES".... ik krijg nu al hele nare inbeeldingen bij bepaalde mensen.... EN JA IK ZET ER WEL EEN FOTO VAN DE MIJNE BIJ (y);P

OVer dat 6 tot 8 weken... ik denk dat ie de str_replace vergeten was er over heen te halen, UREN.
Hmmik ben idd aangetast, snel weg hier en op naar vakantie.
Oké opzouten.
Veel plezier Kalle!
@jelmer

Het mooie aan die sifr is dat het een javascript is dat bepaalde headers achteraf vervangd door flash scripts. Je dwingt hierdoor mensen juist NIET om flash te installeren, daarom is het zo'n mooie optie. Het laat alleen wat minder mooie letters zien als er geen flash is geinstalleerd. Ook belemmerd het de vindbaarheid met zoekmachines niet. Vandaar de mooie oplossing voor het gebrek aan rich text ondersteuning in de huidige webomgeving.

Reageren