Gek genoeg zag ik geen centraal vakantie topic dus bij deze :+.
Vanaf morgen zullen jullie mij iets meer dan 15 dagen moeten missen. Ik lig dan met 5 van mijn beste vrienden aan een diepblauw zandstrand of een relaxt zwembad in Kos, Griekenland.
Ik wens jullie enorm veel plezier hier op het forum, geniet van de vakantie en we spreken elkaar over iets meer dan 2 weekjes wel weer :).
Arjan geniet van je vakantie.. Pas op met de zon, dat je niet verbrand (heb ik gelukkig geen last meer van, ben al heel goed voorgebrand)
Ik ga dinsdag weg, voor 8 dagen maar, naar Kroätië, eens kijken of het daar goed vertoeven is en of er leuke duikstekkies zijn.
dus Arjan, over 2 weken spreken we elkaar hier weer :)
Veel plezier Arjan & Kalle! Komt waarschijnlijk wel goed :)
Ikzelf vertrek over een paar dagen naar het altijd mooie Rusland om daar eens lekker een maandje in de bossen rond te banjeren. Geen standaard vakantiebestemming, en daarom aantrekkelijk voor mij.
Vakantie.... Wat lijkt me dat lekker zeg! Werk me hier een slag in de ronde, het is winter en het gevolg is dus een ernstig gebrek aan al het lekkers dat er normaal op het strand voor het grijpen ligt.
Hopelijk is m'n huidige project over 2 maanden klaar, dan kunnen we hier weer de bloemmetjes buiten zetten. En natuurlijk hopen dat het weer dan ook weer wat beter wordt, 24 graden is echt te koud.
Dank, dank, ik kom wat dichter in de buurt van Rio... ik wil niet direct daar naar toe gaan eerst rustig verkennen, Mexico is een goede stap daarvoor. Zie je bij de PHPmeetin, zet het bier maar vast koud en houd de vrouwtjes warm.
Nu ga ik naar schiphol, ik kon jullie gewoon niet ff alleen laten....