Welke muziek luisteren jullie op het moment?
Bij mij is het: Westlife - Mandy... nu is ie afgelopen.
Nu draait: My Grandma And Your Grandma - Iko Iko
Dit is de soundtrack van de film Rainman uit 1988 ;)
[edit]
typo
[/edit]
Morgen allemaal :)
Luister nu Irish Boy - Mark Knopfler.
Mark Knopler is goed :).
Maar eigenlijk houd ik van alle muziek, hardcore, (sommige) klassieke muziek, rustig, hard etc. ;)
Ik stem regelmatig af op Deep.fm, maar ook heb ik zelf veel lounge muziek van Hed Kandi en Bargrooves...
Dat luister ik tijdens het werken... Kan ik me heel goed bij concentreren. Ook met wat Drum 'n Bass valt prima te werken.
Mijn muziek smaak ligt echter vooral bij rock! Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, Anouk, Rage Against The Machine, Muse e.d. Ik ben afgelopen PinkPop voor de tweede keer bij de Peppers geweest, was echt masterlijk!
Jammergenoeg kon ik niet naar Rock Werchter, had er graag bij willen zijn; zo'n goede lineup!
Gelukkig komen Muse en Anouk op Lowlands, dus dat maakt alweer aardig wat goed =)
3 jaar geleden ben ik bij een concert van RHCP in de arena geweest. Stond helemaal vooraan, maar super goed was het niet... Ten eerste was het geluid ronduit kut en te tweede was er helemaal geen interactie met het publiek van de kant van RHCP...
Op pinkpop vond ik ze een stuk beter. Veel betere zang vooral. En ik luister het erg vaak, dus 99% van het concert kippenvel :D zo vet om die nummers live te horen; het boeit dan niet of het goed of slecht is =)
Ik kijk zeer uit naar Muse en Anouk op lowlands, maar ook The Arctic Monkey's lijken me erg vet om een keer live te zien... Gaan er hier nog andere mensen naar Lowlands?