Hey boy's and girlz,

ik wil me ff voorstellen aan iedereen hier. Ik ben Mike, lid sinds zaterdag 15 juli '2006 en woon in Amsterdam. Ik heb veel van jullie replies en scripts geleerd. Nu d8 ik dus maar ff aanmelden en meedoen. :-P

Ok genoeg over mij. Nu heb ik een zeer belangrijke vraag... Misschien wel een simpele vraag, maar "Hoe zet je een afbeelding in een tabel zonder dat deze verschuift/verplaats als de scherm resolutie zich veranderd. Dus bijv. van 1024X768 naar 800x600 pixels."

Graag een snelle reactie, en je kan live met me chatte via: [email protected]

Groeten,

Mike S.
De afbeelding verspringt omdat je met percentages werkt.

style="position: absolute; top: 40px; left: 40px;"

overigens raad ik inline styles (dus tussen je HTML) af. Gebruik het liefst een linked style sheet, dus met @import en dan je CSS in een apart bestand. Voor pagina's die echt bijzondere CSS nodig hebben, gebruik je een embedded style sheet, dus bovenin je <head> sectie tussen <style> en </style>
Jan Koehoorn schreef op 15.07.2006 18:33
De afbeelding verspringt omdat je met percentages werkt.

style="position: absolute; top: 40px; left: 40px;"

overigens raad ik inline styles (dus tussen je HTML) af. Gebruik het liefst een linked style sheet, dus met @import en dan je CSS in een apart bestand. Voor pagina's die echt bijzondere CSS nodig hebben, gebruik je een embedded style sheet, dus bovenin je <head> sectie tussen <style> en </style>

ok thanx voor je hulp! Had het allemaal al aangepast en heb er ook ff een Cascading StyleSheet bij ingelast. Maar nogmaals hartelijk bedankt! ;-)

Regards,

Mike!

Reageren