Hey boy's and girlz,

ik wil me ff voorstellen aan iedereen hier. Ik ben Mike, lid sinds zaterdag 15 juli '2006 en woon in Amsterdam. Ik heb veel van jullie replies en scripts geleerd. Nu d8 ik dus maar ff aanmelden en meedoen. :-P

Ok genoeg over mij. Nu heb ik een zeer belangrijke vraag... Misschien wel een simpele vraag, maar "Hoe zet je een afbeelding in een tabel zonder dat deze verschuift/verplaats als de scherm resolutie zich veranderd. Dus bijv. van 1024X768 naar 800x600 pixels."

Graag een snelle reactie, en je kan live met me chatte via: [email protected]

Groeten,

Mike S.
Wat dacht je van de tabel een vaste breedte meegeven? En geef ff wat meer informatie, wat code of zo. Want hier hebben we niet zoveel aan ;-)
Hé hé :-P Dacht ik al dat jullie dat zouden vragen, maar wilde eerst ff een reactie...

Ik werk hiermee:

style='position: absolute; top: 45%; left: 58%;'

maar dit is dus wat minder doordat het plaatje bij verandering van schermsize ook van positie veranderd wat natuurlijk logisch is...

maar heb je een snelle oplossing hiervoor?
De positie in pixels, cm of pica's weergeven is het alternatief.
Ga wat leren over CSS. Gooi heel die tabellen overboord.

En een directe oplossing heb ik niet, want ik heb geen voorbeelden...

Ik gok maar wat:
Je gebruikt nu percentages als marges... Dus als je venster kleiner word, blijft het percentage even groot, maar de marge dus kleiner...

Oplossing: pixels gebruiken om te positioneren. Top:100px;... kijk maar.

Ga eens wat leren over CSS. Probeer alles relatief op te bouwen. Dat werkt nog veel prettiger!
Hé hé :-P Dacht ik al dat jullie dat zouden vragen, maar wilde eerst ff een reactie...

Ik werk hiermee:

style='position: absolute; top: 45%; left: 58%;'

maar dit is dus wat minder doordat het plaatje bij verandering van schermsize ook van positie veranderd wat natuurlijk logisch is...

maar heb je een snelle oplossing hiervoor?
sorry vernieuwde de pagin dus negeer die laatste post van mij...
ok thanx, zal ff een css file aanmaken en die derin douwe, maar hou dit topic ff in de gaten, misschien heb ik nog een vraag ofzo die ik straks tegen kom...

Thanx voor de tip ;-)
Ok heb alles ff aangepast aan PX i.p.v % en het werkt perfect. Was eigenlijk dom bezig, maar het is nu wel in orde... Nogmaals bedankt!

Regards,

Mike ;-)
Mike, 4 posts achter elkaar is vrij iritant ;-)

Het knopje direct naast de titel van je reactie is het edit knopje, hiermee kun je je post aanpassen en hoef je niet steeds een nieuwe post te starten met daarin 'nergeer de vorige post' ;-)

Greetz
Ok, was ff in hurry, sorry for tha mistake dude :-P

Maar ik zal er de volgende keer op letten!

Reageren